Η διαφήμιση του νέου Τειρεσία
Ο νέος διπλός Τειρεσίας για το δημόσιο και τις Τράπεζες.
Χρειάζεται μια στρατηγική επικοινωνίας ίδια μ’ αυτήν που ακολούθησε ο συγγραφέας του παραμυθιού της κοκκινοσκουφίτσας, γιατί ο κακός ο λύκος αφορά 4 εκατομμύρια ελληνικές οικογένειες. Δηλαδή, κάθε σπίτι έχει μια κοκκινοσκουφίτσα. Θα περιμένω με αγωνία από τη
διαφημιστική εταιρεία της Κηφισίας τη συγκεκριμένη διαφήμιση, γιατί η λογική του τιμωρώ κάποιους για να χαρούν οι υπόλοιποι, δεν παίζει.
Μια επικοινωνιακή λύση υπάρχει, να οδηγηθούν και τα 4 εκατομμύρια οικογένειες σε μια πανελλήνια πτώχευση. Βέβαια,επειδή τα οικονομικά όλων των Ελλήνων πηγαίνουν καταπληκτικά ίσως η ομαδική πτώχευση, δηλαδή και των πολιτών και του κράτους, να είναι η μοναδική λύση που μπορεί να βοηθήσει και αυτή την κυβέρνηση και τις επόμενες.
Και μάλλον δε χρειάζεται διαφήμιση.