Η επένδυση της Google εργαλείο πολιτικής επικοινωνίας
Μετά από ένα καλοκαίρι γεμάτο Aμερικανούς τουρίστες, αμερικανικές επενδύσεις, διακρατικές συμφωνίες αλλά και με νέο Πρέσβη ελληνικής καταγωγής, τον Γιώργο Τζέιμς Τσούνη, όλα δείχνουν πως οι ΗΠΑ ήταν, είναι και θέλουν να είναι στην ελληνική πολιτεία (που δεν είναι μέρος της κοινοπολιτείας της) παρούσα και με δυνατή φωνή!
Από την άλλη η κυβέρνηση, και σωστά πράττει, προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τις 20.000 θέσεις εργασίας και να αλλάξει το κλίμα από τους πλειστηριασμούς και τον πληθωρισμό και τα επιδόματα επικοινωνιακής βαρύτητας.
Οι επόμενοι μήνες θα είναι κρίσιμοι και η διαφημιστική εταιρεία-media shop των βορείων προαστίων που προωθεί τα δελτία δημοσιότητας, πρέπει να αρχίσει να σκέφτεται πως για τον ελληνικό λαό αλλά και για τους υπόλοιπους λαούς της Ευρώπης, οι κυβερνήσεις φεύγουνε αλλά η αγάπη μένει ,όπως μένουν και οι Πρέσβεις των ΗΠΑ.
Αυτό ήδη φάνηκε στις πρόσφατες ιταλικές εκλογές με την Giorgia Meloni.