Η Inform Lykos, το e-billing και το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου
Οι μεγάλες μπίζνες για την Inform Lykos μπορεί να γίνονται επί Αυστριακού εδάφους, όμως, η δουλειά του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι άκρως ενδιαφέρουσα για να τονωθεί σημαντικά και ο εγχώριος τζίρος της εταιρίας. Έτσι, η διοίκηση της διεθνοποιημένης Lykos θέλει να κερδίσει τον διαγωνισμό που θα βγάλει σύντομα ο ΟΟΣΑ που αφορά την προμήθεια 25 εκ. χάρτινων μέσων και 2,5 εκ. καρτών, με προϋπολογισμό που θα ξεπεράσει τα 5 εκατ. ευρώ.
Είναι κοινό μυστικό στην επιχειρηματική πιάτσα ότι ο CEO της Πάνος Σπυρόπουλος με πολυετή γνώση των εισηγμένων και των δύσκολων απαιτήσεων που αυτές έχουν (εργάστηκε ως αναπληρωτής γενικός διευθυντής στην Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ και αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Κορρές) , πέτυχε να βάλει τον όμιλο σε τροχιά ανάπτυξης ,να μειώσει τα λειτουργικά κόστη με εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών και νέα καινοτόμα προϊόντα όπως : e-λογαριασµοί, e-τιµολόγηση, σκανάρισµα, ηλεκτρονική αρχειοθέτηση, υβριδικά e-mail και το cloud printing .
Στο μεταξύ, σύμφωνα με έγκυρες πηγές της fmvoice.gr τον διαγωνισμό του ΟΟΣΑ θα «χτυπήσουν» με αξιώσεις κι άλλοι δυνατοί παίκτες από το χώρο της πληροφορικής σε συνεργασία με αντίστοιχους υπεργολάβους. Aνάμεσα στους δυνατούς παίκτες για το «χάρτινο» σκέλος, είναι και το Nομισματοκοπείο το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει αντίστοιχους διαγωνισμούς .
Η εταιρική διαδρομή και η διεθνοποίηση
Mε 120 χρόνια ζωής από το 1897, η Lykos πέρασε από πολλές διακυμάνσεις και αλλαγές. Στην τελευταία ιστορική καμπή , το 2014,μετεξελίχθηκε σε AustriaCard AG ως συνέχεια της Lykos AG (με έδρα την Bιέννη) που είχε προκύψει μετά από διπλή συγχώνευση (με εξαγορά ) της εισηγμένης στο XA Inform Λύκος.
Πάντως , παρά τις έντονες οικονομικές «αρρυθμίες» του παρελθόντος ,με το νέο επικαιροποιημένο business plan , η Inform Λύκος , έχει στραφεί προς το e-billing αξιολογώντας τις νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στον τομέα της ασφαλούς διαχείρισης εντύπων και πληροφοριών. Η δεδομένη στρατηγική, άλλωστε, απέφερε το 2016 πωλήσεις 62,5 εκατ. ευρώ και ζηµίες 0,5 εκατ. έναντι ζηµιών 2,3 εκατ. το 2015. Με βασικό σχήμα την Austriacard AG (πρώην Lykos AG) με έδρα την Αυστρία, το γκρουπ λειτουργεί πέντε κέντρα προσωποποίησης έξυπνων καρτών σε Ελλάδα, Αυστρία, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία, επίσης υψίστης ασφαλείας δεδομένων, πιστοποιημένα από διεθνείς οργανισμούς. Ο όμιλος έχει αυτή τη στιγμή παρουσία σε 50 χώρες και εξυπηρετεί 300 εκατομμύρια πελάτες.