fbpx

Η… Οδύσσεια μιας «φραγμένης» Cosmoκάρτας

Γυρνώντας από τις ολιγοήμερες διακοπές σου, θυμάσαι ότι πριν φύγεις έχεις βάλει μπροστά τη μεταφορά του εταιρικού σου πακέτου κινητής τηλεφωνίας σε άλλον πάροχο. Και μιας και η μεταφορά ενδέχεται να σε αφήσει για μερικές ώρες ή μέρες χωρίς κινητό, κάτι που στις μέρες μας και στη δουλειά μας «δεν παίζει», σου έρχεται η φαεινή: Να ενεργοποιήσεις μια SIM καρτοκινητού, που έτυχε να υπάρχει στο συρτάρι…

Το καρτοκινητό (Cosmoκάρτα) ανήκε σε έφηβο μέλος της οικογένειας, που για τους Χ ή Ψ λόγους σταμάτησε να το χρησιμοποιεί, οπότε και έχει να «φορτωθεί» με χρήματα εδώ και λίγους μήνες. Ως συνέπεια η Cosmote έχει ενεργοποιήσει τη φραγή εισερχομένων κλήσεων και ο αριθμός είναι «εκτός». «Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να το ενεργοποιήσουμε…», σκέφτεσαι και αρχίζεις το τρέξιμο.

Στάση πρώτη: Κατάστημα Γερμανός

Αφού ο «Γερμανός» βρέθηκε πρώτος στο δρόμο μας -και μιας και ο «Γερμανός» ανήκει στην Cosmote και πουλάει αποκλειστικά Cosmote- τι πιο φυσιολογικό; Άλλωστε, όταν «φορτώναμε» το καρτοκινητό με χρήματα, στον ίδιο «Γερμανό» το κάναμε. «Α, επειδή έχει ενεργοποιηθεί φραγή, δεν μπορούμε εμείς να το ενεργοποιήσουμε. Θα πρέπει ή να καλέσετε στο 13888 ή να πάτε σε κατάστημα Cosmote», λέει ευγενέστατα η υπάλληλος.

Παρότι η ευγενική της σπουδή είναι και λίγο σαν… να βαριέται τον μπελά που θέλεις να της βάλεις μεσημεριάτικα, λες «για να το λέει, έτσι θα είναι». Αν και αδυνατείς να καταλάβεις γιατί τα κομπιούτερ του «Γερμανού» δεν «βλέπουν» τα κομπιούτερ της Cosmote και πώς είναι δυνατόν το ένα δίκτυο καταστημάτων (αυτό, μάλιστα, που έχει τα περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης πανελλαδικά) να μην μπορεί να κάνει κάτι που το άλλο μπορεί.

Στάση δεύτερη: Κατάστημα Cosmote

Παλιομοδίτικα σκεπτόμενοι και αφού το κατάστημα Cosmote βρίσκεται σε απόσταση 200 μέτρων, αποφασίζουμε να μην μπλέξουμε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση, πιστεύοντας (τρομάρα μας) ότι η φυσική παρουσία θα λύσει το πρόβλημα μια ώρα αρχύτερα. Ο πρώτος υπάλληλος είναι θετικός και μας διαβεβαιώνει ότι αυτό που θέλουμε να κάνουμε γίνεται. Μας παραπέμπει, όμως, σε άλλον υπάλληλο (τον αρμόδιο).

Ο οποίος αρμόδιος, μόλις του εξηγούμε την περίπτωση, αποφαίνεται: «Δυστυχώς δεν μπορείτε να ενεργοποιήσετε τη σύνδεση στο δικό μας κατάστημα. Πρέπει να απευθυνθείτε στο κεντρικό κατάστημα Cosmote της περιοχής». Δεύτερη «πόρτα» την ίδια μέρα. Στο μεταξύ η ώρα περνάει και επειδή είναι Δευτέρα το κεντρικό κατάστημα δεν είναι ανοιχτό απόγευμα. Πρώτη χαμένη μέρα.

Στάση τρίτη: Κεντρικό κατάστημα Cosmote

Το επόμενο πρωί, πηγαίνουμε στο κεντρικό κατάστημα, σίγουροι ότι έχει έρθει η ώρα να βρούμε την άκρη. Πράγματι, ο εξυπηρετικότατος υπάλληλος ακούει το πρόβλημα και ανταποκρίνεται θετικά. Πηγαίνει στο κομπιούτερ του, βρίσκει την καρτέλα της σύνδεσης, ζητάει ταυτότητα και επιβεβαιώνει τα στοιχεία στα οποία είναι «ταυτοποιημένος» ο αριθμός. «Είστε έτοιμοι, σε λίγη ώρα θα έχει ενεργοποιηθεί», μας λέει κι εμείς νομίζουμε ότι τελειώσαμε. «Μπορούμε να βάλουμε και χρήματα για να ενεργοποιήσουμε πακέτο χρόνου ομιλίας;», τον ρωτάμε. «Βεβαίως, περάστε στο ταμείο», μας απαντά και αυτό ακριβώς κάνουμε.

Όταν η υπάλληλος στο ταμείο μας ζητά τον αριθμό του τηλεφώνου για να βάλει τα χρήματα, διαπιστώνει ότι ο αριθμός εμφανίζεται ανενεργός. Φωνάζει τον υπάλληλο που μας εξυπηρέτησε, συζητάνε το πρόβλημα και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι πρέπει να αγοράσουμε μια Cosmoκάρτα των 10 ευρώ και να «φορτώσουμε» τα χρήματα μέσω τηλεφώνου, όταν η σύνδεση ενεργοποιηθεί. «Δεν είναι τίποτα. Θα καλέσετε στο 6971001314 και θα πληκτρολογήσετε τον αριθμό της κάρτας που αγοράσατε», μας λέει. Δεν έχουμε λόγο να μην… τον πιστέψουμε και φεύγουμε. Ώρες μετά, μέχρι αργά το βράδυ, κάθε προσπάθεια κλήσης στο 6971001314 κατέληγε στο μήνυμα «Ο αριθμός δεν είναι έγκυρος». Δεύτερη χαμένη μέρα.

Στάση τέταρτη: 13888

Τετάρτη πρωί, ταλαντευόμαστε μεταξύ του να πάμε ξανά στο κεντρικό κατάστημα Cosmote, να χάσουμε το χρόνο μας και να αρχίσουμε τη γκρίνια και του να καλέσουμε το 13888. Μιας και υπήρχε εύκαιρο άλλο κινητό Cosmote (η κλήση από κινητό Cosmote στοιχίζει 0,19 ευρώ ενώ από σταθερό μπορεί να κοστίσει πολύ περισσότερο, ανάλογα με τις χρεώσεις του παρόχου σου), διαλέγουμε το δεύτερο.

Μετά από ένα και δύο και τρία και τέσσερα μενού, μαντεύουμε ότι η επιλογή «για άλλες πληροφορίες πατήστε 9» μπορεί και να μας συνδέσει με εκπρόσωπο της εταιρείας (για κάποιον περίεργο λόγο είναι σαν η Cosmote να αποφεύγει επίτηδες να πει ευθέως «για να συνδεθείτε με εκπρόσωπο πατήστε αυτό»). Πετύχαμε διάνα! Μπαίνουμε στην αναμονή και μετά από αρκετά λεπτά (δικαιολογημένο αυτό) στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται μία ευγενική κυρία, η οποία στην εξέλιξη της συζήτησης αποδεικνύεται ο πρώτος εκπρόσωπος της Cosmote που πραγματικά «ξέρει τι του γίνεται» και καταλαβαίνει τι πρέπει να γίνει.

Μαθαίνουμε ότι στην επίσκεψή μας στο κατάστημα δεν έχει γίνει καμία ενεργοποίηση (!), υποβάλλουμε τηλεφωνικά το (σωστό) αίτημα και μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν πληροφορούμαστε ότι η διαδικασία μπορεί να χρειαστεί έως και 10 εργάσιμες μέρες για να ολοκληρωθεί. «Η φραγή είναι πολύ πρόσφατη, έγινε στις 17 Αυγούστου, γι’ αυτό», μας εξηγεί. Α, μάλιστα! Πέσαμε στη… ρωγμή του χρόνου. Αν είχε γίνει πρόπερσι, θα ήταν πιο γρήγορη η διαδικασία! Επίσης, όταν γίνει με το καλό η ενεργοποίηση, θα πρέπει να ξαναπάμε στο κατάστημα με τη SIM μας, για να ξαναταυτοποιήσουμε το (ταυτοποιημένο) κινητό.

Συμπέρασμα πρώτο: Αν έχετε την παραμικρή απορία, καλέστε πρώτα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Και καλύτερα καταρτισμένοι είναι και λιγότερο χρόνο θα σπαταλήσετε και ακόμη κι αν δεν βρείτε άκρη, τουλάχιστον δεν θα έχετε κουνηθεί από τη θέση σας. Συμπέρασμα δεύτερο: Καλό το 4G και το 5G, καλά τα πακέτα με τα άπειρα gigabyte ίντερνετ, αλλά η εξυπηρέτηση πελατών παραμένει πρωταρχικό ζητούμενο. Και αν αυτά που σας περιγράφω συμβαίνουν στον όμιλο με τα περισσότερα βραβεία για την εξυπηρέτηση πελατών, φανταστείτε τι γίνεται αλλού… Και μία ερώτηση: Γιατί δεν μας είπε από την αρχή κάποιος ότι η μόνη λύση είναι απλά να βγάλουμε ένα καινούργιο νούμερο; Είναι (και) θέμα παραγωγικότητας. Θα είχαμε τελειώσει (και εμείς και εσείς) σε δέκα λεπτά.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra