Η Παγκρήτια, ο «Σασμός» και οι… καναλάρχες
Μέχρι τις 11 Οκτωβρίου παρατάθηκε τελικά η προθεσμία για την αύξηση κεφαλαίου της Παγκρήτιας Τράπεζας, ύψους 98,7 εκατ. ευρώ, αφού κατά την καταληκτική ημερομηνία της 27ης Σεπτεμβρίου δεν είχε καλυφθεί.
Και πώς να γίνει αυτό, αφού -δεν ξέρω ποιος το αποφάσισε, αλλά σίγουρα τον τελικό λόγο είχε η σημερινή διοίκηση της τράπεζας- αντί να γίνει μια αναλυτική ενημέρωση του επενδυτικού κοινού με στοχευμένες ενημερώσεις και διαφημίσεις στις οικονομικού ενδιαφέροντος σελίδες των εφημερίδων και στις σχετικές ιστοσελίδες, επιλέχθηκε η σχετική διαφήμιση να προβάλλεται ανάμεσα στα διάφορα τηλεοπτικά σήριαλ; Αν στη διοίκηση της Παγκρήτιας και των συμβούλων της πιστεύουν ότι, αυτές τις εκπομπές τις παρακολουθούν άνθρωποι των αποφάσεων, τότε τι να πω;
Έχω καταλήξει σε δύο εκδοχές: Είτε όντως πιστεύουν ότι σήριαλ τύπου «Σασμός» προσελκύουν τους ανθρώπους της αγοράς, είτε υπάρχουν κάποιες υπόγειες δεσμεύσεις προς τους καναλάρχες. Το ένα χειρότερο από το άλλο δηλαδή…