Η PepsiCo λανσάρει ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα για να υποστηρίξει ανερχόμενες μάρκες
Η PepsiCo προσκαλεί επιχειρηματίες να λάβουν μέρος στο PepsiCo Nutrition Greenhouse, ένα πρόγραμμα νέων ιδεών που στηρίζεται στη συνεργασία και έχει σχεδιαστεί για να καλλιεργήσει την ανάπτυξη ανερχόμενων προϊόντων διατροφής, υγείας και ευεξίας στο χώρο των τροφίμων και ποτών.
Το νέο αυτό πρόγραμμα εστιάζει σε προϊόντα που απευθύνονται σε ευρωπαίους καταναλωτές και επιδιώκει να αναδείξει μέχρι και 8 πρωτοπόρες μάρκες προϊόντων στο χώρο της διατροφής. Οι εταιρίες που θα επιλεγούν, θα λάβουν χρηματικά έπαθλα καθώς και την ευκαιρία να συνεργαστούν με τους ειδικούς της PepsiCo από μάρκες όπως Quaker, Alvalle, Naked και Tropicana. Οι συνεργάτες αυτοί της PepsiCo θα συνεργαστούν με τις εταιρίες, ώστε να τις βοηθήσουν να κάνουν πραγματικότητα τις δυνατότητές τους στην αγορά. Οι επιχειρήσεις με εμπορικά σήματα των οποίων οι πωλήσεις δεν ξεπερνούν τα €2.000.000 καλούνται να μάθουν περισσότερα για το πρόγραμμα και να υποβάλουν συμμετοχή στο www.nutritiongreenhouse.com πριν από τις 15 Μαΐου 2017.
Κάθε μία από τις επιλεγείσες εταιρίες θα λάβει επιχορήγηση €25.000 και θα μπει σε ένα πρόγραμμα διάρκειας 6 μηνών που περιλαμβάνει προσωπικές και εξ αποστάσεως συναντήσεις με τους ειδικούς της PepsiCo. Η συνεργασία αυτή με τα στελέχη της PepsiCo, οι οποίοι είναι ειδικοί στο χώρο τους, μπορεί να βοηθήσει τις εταιρίες να αντιμετωπίσουν τις άμεσες προκλήσεις της αγοράς, με απώτερο σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξής τους. Στο τέλος του προγράμματος, η μία νικήτρια εταιρία θα υποστηριχθεί με βραβείο €100.000 για να συνεχίσει την ανάπτυξή της.
Το πρόγραμμα PepsiCo Nutrition Greenhouse είναι μέρος της δέσμευσης της PepsiCo να ενισχύσει την καινοτομία και να συνεργαστεί με πρωτοπόρους επιχειρηματίες, που συμβάλουν στη διαμόρφωση της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών. Ο Juan Ignacio Amat, Αντιπρόεδρος στο τμήμα Διατροφής της PepsiCo Δυτικής Ευρώπης και Υποσαχάριας Αφρικής και επικεφαλής του προγράμματος, δήλωσε: «Το 2006, η PepsiCo ξεκίνησε ένα ταξίδι για να αλλάξει τον τρόπο του επιχειρείν, ώστε να μπορούμε να δημιουργούμε σημαντικά οικονομικά οφέλη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της κοινωνίας. Το όραμά μας αυτό το αποκαλούμε Απόδοση με Σκοπό και επικεντρώνεται στη μετατροπή του χαρτοφυλακίου των προϊόντων μας ώστε να προσφέρουμε πιο υγιεινές επιλογές. Στόχος μας είναι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων των προϊόντων υγιεινής διατροφής να ξεπεράσει το ρυθμό αύξησης των πωλήσεων του υπολοίπου χαρτοφυλακίου μας.
Η τάση των καταναλωτών για πιο θρεπτικά τρόφιμα και ποτά συνεχίζει να αυξάνεται και αυτό δημιουργεί έναν εξαιρετικό καινούργιο χώρο στον κλάδο μας. Έχουμε μία τεράστια ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε την παγκόσμια κλίμακα στην οποία λειτουργούμε, και τους πόρους μάς για να επηρεάσουμε θετικά αυτήν την αλλαγή και το πρόγραμμα Nutrition Greenhouse έχει στόχο να βοηθήσει μερικούς από τους καλύτερους και πιο λαμπρούς επιχειρηματίες στον τομέα τροφίμων και ποτών να αναπτυχθούν.»
Ο Jim Andrew, Ανώτατος Αντιπρόεδρος Παγκόσμιας Στρατηγικής και Συνεργειών της PepsiCo πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε καθημερινά και θρεπτικά προϊόντα με υπέροχη γεύση. Θα χρειαστεί συνεργασία για να πραγματοποιηθεί αυτό και θέλουμε οι μικρότερες καινοτόμες επιχειρήσεις να δουν την PepsiCo ως τον φορέα που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Θέλουμε η εταιρία μας να συνδεθεί με επιχειρηματίες που μοιράζονται το όραμά μας για Απόδοση με Σκοπό, ώστε να δημιουργηθεί ανάπτυξη λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της κοινωνίας. Με τη συνεργασία και αξιοποιώντας τις δυνατότητες και των δύο οργανισμών, μπορούμε να προσθέσουμε νέα, θρεπτικά προϊόντα στο καλάθι των καταναλωτών σε όλη την Ευρώπη.»
Το PepsiCo Nutrition Greenhouse θα επικεντρωθεί στο να βοηθήσει τις ανερχόμενες μάρκες να φθάσουν το μέγιστο δυναμικό τους, προσφέροντας καθοδήγηση για την ανάπτυξη προϊόντων και την τοποθέτησή τους, την προσέλκυση του πελάτη, τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη διανομή. Το πρόγραμμα θα ασχοληθεί επίσης με κρίσιμα ζητήματα των επιχειρήσεων στα πρώτα στάδια όπως το σχεδιασμό του πλάνου ανάπτυξης, την εταιρική δομή και την ανεύρεση πόρων.