fbpx

Η Ρωσία μπλόκαρε την ιστοσελίδα της αγγλόφωνης εφημερίδας «The Moscow Times»

0 76

Η ρυθμιστική αρχή τηλεπικοινωνιών της Ρωσίας παρεμπόδισε την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της ‘The Moscow Times’, της αγγλόφωνης εφημερίδας που καλύπτει τη Ρωσία εδώ και τρεις δεκαετίες μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης.

Η βάση δεδομένων της Roskomnadzor αναφέρει την εντολή μαζί με το άρθρο της MT Russian της 4ης Απριλίου σχετικά με τους αξιωματικούς που αρνούνται να πολεμήσουν στην Ουκρανία και επιστρέφουν στη Ρωσία.

Η εισαγγελία δεν έχει ακόμη κοινοποιήσει στους Moscow Times την απόφασή της. Ένα εργαλείο εντοπισμού εντόπισε για πρώτη φορά διακοπές πρόσβασης στο όνομα τομέα themoscowtimes.com/ru από το εσωτερικό της Ρωσίας νωρίτερα μέσα στην ημέρα.

Τουλάχιστον 40 εγχώριοι και ξένοι ιστότοποι έχουν μπλοκαριστεί από την έναρξη του πολέμου της Ρωσίας στην Ουκρανία στις 24 Φεβρουαρίου. Πολλά από τα εναπομείναντα ανεξάρτητα πρακτορεία της Ρωσίας έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους, αφού κατηγορήθηκαν ότι διαδίδουν “αναξιόπιστες” πληροφορίες που δεν προέρχονται από “επίσημα ρωσικά πρακτορεία πληροφοριών

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More