fbpx

«Η συνομιλία μας ενδέχεται να καταγραφεί …»

Επί έξι σχεδόν μήνες προσπαθούσα να απαλλαγώ από μια επιπρόσθετη χρέωση στο κινητό μου: Τον Οκτώβριο που βρισκόμουν στην Κύπρο, έμενα κοντά στην Πράσινη Γραμμή και κάποια στιγμή ανακάλυψα ότι το τηλέφωνό μου είχε συνδεθεί σε ένα τουρκικό δίκτυο. Αλαφιασμένος τηλεφώνησα αμέσως στην εταιρία πάροχο.

Ο υπάλληλος με τον οποίο μίλησα ήταν κατατοπιστικός. «Αυτό συμβαίνει συχνά. Ξέρετε τα τουρκικά δίκτυα δεν τηρούν τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και εκπέμπουν δυνατά σήματα για αυτό και το τηλέφωνό σας αυτόματα επέλεξε το πιο ισχυρό. Αλλά μην ανησυχείτε. Θα καταγράψω το συμβάν και στον επόμενο λογαριασμό σας θα υπάρξει η σχετική πίστωση».

Στο επόμενο λογαριασμό πίστωση δεν υπήρξε. Όπως και στους τέσσερις που ακολούθησαν. Επικοινωνούσα με την εταιρία και με τον «προσωπικό μου σύμβουλο» δύο ή και περισσότερες φορές το μήνα. Κάθε φορά η απάντηση που μου έδινε ήταν καθησυχαστική: Σίγουρα τον άλλο μήνα τα πενήντα ευρώ που μου είχε επιβαρύνει η τουρκική εταιρία παροχής κινητής τηλεφωνίας θα μου πιστώνονταν. Φθάσαμε στο τέλος Μαρτίου και πίστωση δεν είχα δει…

Στις μέρες της «ελεύθερης αγοράς» τα δικαιώματα του καταναλωτή είναι λίγα, αλλά αποφάσισα να κάνω χρήση τους. Ζήτησα από άλλο πάροχο να κινήσει τις διαδικασίες για την φορητότητα. Άλλωστε μου έκανε μια πολύ καλή προσφορά: Θα είχα τις ίδιες παροχές –τηλεφώνων, μηνυμάτων και δεδομένων – με πολύ καλύτερη τιμή, σχεδόν κάτω  50% από εκείνη που μέχρι τότε πλήρωνα. Αυτοί εδώ σέβονται τον πελάτη σκέφθηκα.

Την άλλη μέρα μου τηλεφώνησαν από την εταιρία της οποίας ζήτησα να διακόψω το συμβόλαιο. Μία ευγενέστατη κυρία ζήτησε να μάθει τον λόγο: Την εξήγησα αναλυτικά. «Κάποιο λάθος θα έγινε, θα «περάσω» τώρα την πίστωση, δεν μας ενδιαφέρει αν αλλάξετε πάροχο. Θα πάρετε το πιστωτικό την άλλη βδομάδα». Την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον, της διαμήνυσα ότι είναι πλέον αργά και έκλεισα το τηλέφωνο.

Σε μια ώρα μου ξανατηλεφώνησε: «Βλέπω ότι είστε καλός πελάτης, σας είπα το λάθος θα διορθωθεί. Να σας κάνω και μια πρόταση για αναπληρώσουμε κάπως την ταλαιπωρία σας αυτή: Μπορούμε να ανανεώσουμε το συμβόλαιο σας στην τιμή … Πράγματι η τιμή ήταν χαμηλότερη κατά 50% από την ως τότε μηνιαία μου καταβολή και κατά 10 ευρώ φθηνότερη από εκείνη που μου είχε προσφέρει η ανταγωνίστρια εταιρία. Σαν να το είχαν από κάπου πληροφορηθεί! Ευχαρίστησα και πάλι αλλά επέμεινα στην απόφασή μου.

Καταλαβαίνετε ότι πίστωση δεν υπήρξε ποτέ στο λογαριασμό μου. Αλλά μόλις προχθές πήρα το λογαριασμό από τον νέο πάροχο. Τι και αν μου είχαν υποσχεθεί ότι θα πλήρωνα πολύ φθηνότερα σε σύγκριση με την ανταγωνίστρια εταιρία. Ανακάλυψα ότι πληρώνω σχεδόν τα ίδια διότι όπως εκ των υστέρων πληροφορήθηκα τα επιπλέον δωρεάν δεδομένα που ήταν το δέλεαρ δεν ισχύουν για χρήση στο εξωτερικό ( και μιλάμε για χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης).

Κατά τα λοιπά έχουμε ανεξάρτητες αρχές που εποπτεύουν τον ανταγωνισμό και φροντίζουν για τα δικαιώματα των καταναλωτών. Ναι είναι οι ίδιες αρχές που επιτρέπουν σε μια σειρά εταιριών να καταγράφουν τις συνομιλίες μας «για λόγους διασφάλισης ποιότητας» αλλά δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε το ίδιο αφού οι δικές μας καταγραφές θα θεωρηθούν από τα δικαστήρια ως παράνομες.

Δηλαδή το δίκιο μας δεν πρόκειται να το βρούμε ποτέ …

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra