fbpx

Η Τεχνητή νοημοσύνη θα κρίνει το δημιουργικό των διαφημίσεων

0

Η Nestlé ξεκίνησε ένα φιλόδοξο σχέδιο και «περνάει» όλο το δημιουργικό της απο μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης που θα ταξινομεί τις διαφημίσεις με βάση την καταλληλότητά τους σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες και θα παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία που απαιτούνται για τη μέγιστη απόδοση επένδυσης.

Αυτή η διαδικασία δημιούργησε ένα σύνολο «κανόνων» για επιτυχημένες καμπάνιες και οι αρχικές δοκιμές δημιούργησαν αποτελέσματα τροποποιησεων, διαπιστώνοντας ότι οι διαφημίσεις που πληρούν τις «νέες απαιτήσεις» δημιουργικού, παράγουν σημαντικά υψηλότερη απόδοση για τις διαφημιστικές επενδύσεις. Τώρα, οι 15.000 επαγγελματίες του κλάδου του marketing της Nestlé οι οποίοι εργάζονται σε 2.000 brands σε 200 περιοχές-αλλα και οι συνεργαζόμενες διαφημιστικες, πρέπει να «τρέχουν» όλα τα δημιουργικά μέσω αυτού του συστήματος, για να ελέγξουν ότι πληρούν τις «νέες απαιτήσεις». Η απόφαση της πολυεθνικής να αναθεωρήσει τη δημιουργική της προσέγγιση προήλθε από το στόχο της το διαδικτυακό marketing να αντιπροσωπεύει το 70% του media mix της Nestlé. Η εταιρεία στοχεύει στο να μετατραπεί από TV-first διαφημιζόμενος σε ψηφιακό (digital first). Αυτή η ριζική επένδυση στα ψηφιακά μέσα είχε ως αποτέλεσμα η Nestlé να καταβάλλει κάθε προσπάθεια να διασφαλίσει ότι όλες οι διαδικτυακές της διαφημίσεις θα είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικές.

Το σχέδιο αυτό της ΑΙ θα το ακολουθήσουν οι περισσότεροι μεγάλοι διαφημιζόμενοι αλλά ακόμα και οι επιτροπές των φεστιβάλ διαφήμισης.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra