fbpx

Η Uber γίνεται και Media Shop

0 176

Η Uber εγκαινιάσε ένα νέο παγκόσμιο τμήμα διαφημιστικών πωλήσεων, με στόχο τζίρο 1 δισεκατομμυρίο δολαρία έως το 2024.

Με το επιχείρημα ότι προσεγγίζει τους 122 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες σε όλο τον κόσμο, η Uber θα προσφέρει διαφημιστικό χώρο τόσο στις εφαρμογές ride-hailing και UberEats όσο και πάνω στα αυτοκίνητά της, καθώς και διαφημιστικά στα email.

Η εταιρεία εφαρμόζει ένα πρόγραμμα ψηφιακών διαφημίσεων εντός οχήματων στο Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο, όπου θα υπάρχουν tablet προσαρτημένα στο πίσω μέρος των καθισμάτων αυτοκινήτου για να εμφανίζουν πληροφορίες ταξιδιού και διαφημίσεις και οι πελάτες θα έχουν «πλήρη έλεγχο» σε τυχόν διαφημίσεις με ήχους. Η διαφημιστική πλατφόρμα «τρέχει» σε δεκάδες χώρες, με περαιτέρω διεθνή επέκταση προγραμματισμένη για τον επόμενο χρόνο. Βασίζεται στην υπάρχουσα διαφημιστική πλατφόρμα της Uber, η οποία προσέφερε κυρίως εμφανίσεις στην εφαρμογή Uber Eats.

Ο προηγουμενος διευθυντής Διαφήμισης της Amazon, Mark Grether, ο οποίος ειναι ο νεος γενικός διευθυντής διαφημίσεων της Uber, δήλωσε: “Με το νεο διαφημιστικο μας τμήμα, μπορούμε να βοηθήσουμε τα κορυφαία brands να αναπτύξουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές, συνδέοντάς τους σε μια στιγμή που ο πελάτης είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμενος”.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More