Instagram και TikTok: Tα αγαπημένα μέσα των μεγάλων διαφημιζόμενων
Τα Instagram stories είναι για τις μάρκες με εκατό χιλιάδες followers και πάνω. Οι πρωταγωνιστές του μάρκετινγκ, κατά μέσο όρο, ανεβάζουν πάνω από 50 stories τον μήνα.
Οι εταιρείες επικοινωνίας τρέχουν να δημιουργήσουν αντίστοιχα τμήματα γιατί αυτή είναι μια παροχή υπηρεσιών διαφορετική από τα συνηθισμένα.
Οι γυναίκες στηρίζουν το Instagram, όπως και το TikTok. Έτσι οι μάρκες υιοθετούν όλες τις νέες τάσεις, όπως τα carousel posts, επειδή έτσι έχουν καλύτερη αμφίδρομη σχέση με τους χρήστες,
Οι ειδικοί του μάρκετινγκ πιστεύουν πως αυτά τα δύο μέσα θα παίξουν σημαντικό ρόλο στο social shopping.