Intrakat: Μοιράζει τα εκατομμύρια σαν στραγάλια
Με τι κριτήρια;
Επένδυσε αυτό το τεράστιο ποσό (4 εκατομμύρια) η Intrakat (AKTOR) στον μπασκετικό Παναθηναϊκό; Γιατί δεν έκανε αυτή την επένδυση π.χ στον Ολυμπιακό ή στην ΑΕΚ; Και το βασικό ερώτημα: Γιατί μια κατασκευαστική εταιρεία πρέπει να είναι χορηγός μιας ομάδας μπάσκετ; Τι έχει να κερδίσει η AKTOR, διαφημιζόμενη στη φανέλα μιας μπασκετικής ομάδας; Στους μετόχους τους οφείλουν την απάντηση ο κύριος Έξαρχος και οι υπόλοιποι του management του ομίλου.
Φαίνεται ότι τους είχαν περισσέψει λεφτά από τα μίντια που δεν αγόρασαν και αποφάσισαν να τα “κάψουν” στον αθλητισμό.