Intrakat: “Παίκτης” στα έργα υποδομών
Ο Όμιλος Intrakat, οργανικό μέλος του πολυεθνικού ομίλου Intracom Holdings, παρά τις δυσχερείς συνθήκες, καταφέρνει να αναδεικνύεται σε κορυφαίο “παίκτη” στις κατασκευές στην Ελλάδα, με το φάσμα δραστηριοτήτων του ωστόσο να επεκτείνεται διαρκώς και στο εξωτερικό.
Στα κομβικότερα δημόσια έργα υποδομών, η εταιρεία είναι παρούσα. Κι όχι μόνο εκεί. Στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τις ΣΔΙΤ, στην ανάπτυξη ακινήτων στον κλάδο του Τουρισμού, στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις. Απαιτητικά έργα μεγάλης κλίμακας όλα, που προϋποθέτουν εξειδικευμένες θυγατρικές και υποκαταστήματα, απλωμένες σε μια σειρά από χώρες στην Ευρώπη.
Το “άλμα” που έχει σημειώσει η εταιρεία ως προς την μεγέθυνσή της, επιβεβαιώνουν τα πιο πρόσφατα οικονομικά αποτελέσματα που έχει δημοσιεύσει και αφορούν στο εννεάμηνο του 2021. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανέρχονται στο ύψος των 140 εκατ. σε σχέση με τα 127 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα το 2020, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές -3,1 εκατ. έναντι κερδών 375 χιλ. Ο τραπεζικός δανεισμός του Ομίλου τον Σεπτέμβρη του 2021 έφτασε τα 103 εκατ., συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 όπου το ποσό ήταν στα 88,3 εκατ. Οι νέες συμβάσεις έργων που υπέγραψε ο Όμιλος στο πρώτο εννεάμηνο του 2021 αγγίζουν τα 194 εκ., ενώ τα ίδια κεφάλαια ανέρχονται στα 57 εκατ.
Η πολύ θετική εικόνα που παρουσιάζει σήμερα η Intrakat, αποτελεί σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα της σκληρής και αποτελεσματικής δουλειάς του Διευθύνοντος Συμβούλου της, κ. Πέτρου Σουρέτη, ο οποίος έχει δηλώσει πως “η στρατηγική που εκπονήθηκε για την επόμενη τριετία και ήδη εκτελείται, βασίζεται στο υψηλού επιστημονικού επιπέδου στελεχιακό δυναμικό μας και σε ένα μείγμα παραδοσιακών «καλών πρακτικών» και καινοτόμων επιλογών.”
Το πιο πρόσφατο μεγάλο έργο που ανέλαβε η εταιρεία σε κοινοπραξία με την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ως προσωρινός μειοδότης, είναι το οδικό έργο “Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη”, με προϋπολογισμό ύψους 250 εκατ. Το συγκεκριμένο έργο αναμένεται να έχει ξεκινήσει μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.
Αναλυτικότερα, το έργο περιλαμβάνει:
-Τη βελτίωση και αναβάθμιση περίπου 20 χλμ. υφιστάμενων οδών,
-Την κατασκευή νέας αρτηρίας σε ένα μήκος περίπου 30 χλμ.,
-Την προσαρμογή και βελτίωση 7 χλμ. κάθετου οδικού δικτύου,
-Την κατασκευή νέου παράπλευρου οδικού δικτύου 40 χλμ.,
-Την κατασκευή 12 γεφυρών
-Πολλά συνοδευτικά τεχνικά έργα όπως ισόπεδους κόμβους, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.α.
-Κατασκευή 15 χλμ. τοπικών οδών πρόσβασης.
Λευτέρης Στάικος