Jumbo: Άνοιξε ξανά το e-shop αλλά δεν μας… περιμένει στο click away
Μετά τα Παιχνίδια Μουστάκας που βγήκαν εδώ και δύο ημέρες… off στο click away, η Jumbo επανήλθε μεν στο e-shop, το οποίο, επίσης, είχε ξαναβγεί νοκ άουτ, όμως επιμένει στην απόφασή της να μην εφαρμόσει τη διαδικασία click away, καθώς όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο Site της ‘’δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές’’.
Θα καταφέρει, ωστόσο, το e-shop να αναπληρώσει τα κέρδη της εισηγμένης; Aξίζει να σημειωθεί ότι παρότι το τρίτο τρίμηνο του 2020 σημείωσε ανοδική πορεία στην Jumbo, το συνολικό έτος θεωρείται χαμένο από τη διοίκηση της εισηγμένης, επιβεβαιώνοντας αυτά που είχαν διατυπωθεί πριν από μερικούς μήνες.
Ως εκ τούτου, το τρίτο τρίμηνο του 2020 (Ιούλιος- Σεπτέμβριος) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε 224,57 εκατ. ευρώ από 219,18 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (Ιούλιος-Σεπτέμβριος 2019), δηλαδή αυξημένες κατά 2,5%, ενώ τελικά συνολικά οι πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν σε 503,28 εκατ. από 554,93 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένες κατά -9,3%.
Ενδεικτικό είναι ότι κατά το γ’ τρίμηνο 2020, τα EBITDA του ομίλου ανήλθαν σε 74,97 εκατ. από 64,28 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή αυξημένα κατά 16,6%, ενώ για το εννιάμηνο τα EBITDA της εισηγμένης ανήλθαν σε 150,93 εκατ. από 162,96 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ελαττωμένα κατά -7,4%.