Jumbo: Γιατί… εξακολουθούν οι προκλήσεις και η αβεβαιότητα και το 2021
Σε στάση αναμονής, με τις προκλήσεις και την αβεβαιότητα να εξακολουθούν, βρίσκονται οι επικεφαλής της εισηγμένης και για το 2021, ελάχιστες ώρες μετά την δημοσίευση των μειωμένων οικονομικών μεγεθών του 2020.
Σύμφωνα με τα όσα τόνισε ο ιδρυτής της εταιρίας Απ. Βακάκης, οι μέθοδοι click away και click inside αποτελούν εργαλεία «παράδοσης προϊόντων και όχι πώλησης προϊόντων, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, εκτός από τα κλειστά μαγαζιά, υπήρξε ανισορροπία σε κλάδους βασικούς για τη λειτουργία της εταιρίας όπως στην εφοδιαστική αλυσίδα, στην αύξηση ναύλων, αλλά και και των τιμών πρώτων υλών.
Και ενώ οι επόμενοι μήνες πηγαίνουν… βήμα βήμα για την εταιρία σε ένα ρευστό πεδίο, οι επενδύσεις συνεχίζονται, τόσο στον κλάδο στον logistics, αλλά και στη δημιουργία φυσικών σημείων πώλησης και e-shop.
Το ‘’στοίχημα’’ για τους επόμενους μήνες είναι η έναρξη του e-shop στη Ρουμανία, στο οποίο σύμφωνα με τον Απόστολο Βακάκη, έχουν επενδυθεί πάνω από 35 εκατ. ευρώ.
Την ίδια στιγμή, ανάπτυξη αναμένεται, σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρίας, αναμένεται να υπάρχει και στο εγχώριο ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο, όμως, θεωρείται πιο ώριμη.
Υπενθυμίζεται ότι η εταιρία κατέγραψε μείωση κερδών 21,9% το περασμένο έτος, ενώ ελαττωμένος εμφανίζεται και ο τζίρος της, κατά 18,15%, φτάνοντας τα 694 εκατ. ευρώ.
Επίσης, η μικτή κερδοφορία του ομίλου Jumbο, κατά το 2020, ανήλθε σε 359,40 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μείωση -19,02% (σε σύγκριση με τα 443,79 εκατ. ευρώ το έτος 2019), ενώ το περιθώριο των μικτών κερδών του ομίλου διαμορφώθηκε σε 51,78% ενώ πέρυσι ήταν 52,34%.