Jumbo: Κατεβάζει τον πήχη για τα έσοδα
Η σημερινή κατάσταση στο παγκόσμιο εμπόριο, προσομοιάζει, σε πολλά επίπεδα, με την πανδημική κρίση με το μεταφορικό κόστος να έχει εκτοξευθεί και με τον χρόνο παραλαβής αγαθών και εμπορευμάτων να έχει διπλασιαστεί.
O Όμιλος JUMBO αρνείται να μετακυλήσει το βάρος των δυσλειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας, στις τιμές που θα κληθούν να πληρώσουν οι καταναλωτές. Η στρατηγική παραμένει ξεκάθαρη. Ο Όμιλος JUMBO δεν προτίθεται να φορτώσει και συνεπώς να προσφέρει – συγκυριακά υπερτιμημένα προϊόντα, καθώς η διοίκηση εκτιμά ότι η κατάσταση θα πρέπει να αντιστραφεί κάποια στιγμή στο τέλος του 2024 ή το 2025.
Το JUMBO επιλέγει πάντα προϊόντα που ανταποκρίνονται και στις ανάγκες αλλά και στις δυνατότητες των καταναλωτών, συνεχίζει η εισηγμένη.
Μεταξύ του διλήμματος για την επιλογή ενός προϊόντος που εμπεριέχει το κόστος των δυσλειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας και ενός άλλου του οποίου το κόστος είναι διαχειρίσιμο ή μπορεί να απορροφηθεί, η Jumbo θα επιλέγει σταθερά το δεύτερο. Η στρατηγική αυτή εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε αύξηση του μεριδίου της Jumbo στις αγορές που δραστηριοποιείται παρά την αναμενόμενη μείωση των αποθεμάτων μέχρι το τέλος του έτους.
Σήμερα, η εκτίμηση της διοίκησης του Ομίλου JUMBO, αναφορικά με την αύξηση τζίρου και των κερδών του 2024, τίθεται στο χαμηλό άκρο (8%) της αρχικής εκτίμησης για αύξηση τζίρου και κερδών μεταξύ 8% και 10%, λαμβάνοντας υπόψη:
- την πορεία των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου του έτους (+8%),
- τις καθυστερήσεις στις παραλαβές των προϊόντων και
- την μετάθεση του ανοίγματος της Timisoara 2 στη Ρουμανία για αρχές του 2025
Στην περίπτωση που οι παρούσες συνθήκες χειροτερεύσουν κάτι που λογικά αναμένεται εκτιμάται ότι ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων θα μπορούσε να περιοριστεί στο +4% με την κερδοφορία να κυμαίνεται στα επίπεδα του 2023. Η JUMBO θα συνεχίσει να ενημερώνει εγκαίρως τους μετόχους – συνεταίρους της για κάθε εξέλιξη, καταλήγει.