Jumbo: Ο… διαφορετικός Σεπτέμβριος και η μείωση τζίρου 51% τον Μάρτιο
Για έναν… διαφορετικό Σεπτέμβριο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κάνουν λόγο τα στελέχη της εισηγμένης, ενώ σε έναν απολογισμό του οκταμήνου υπό τη σκιά του κορονοϊού, επισημαίνουν ότι η ελάττωση των πωλήσεων τον Μάρτιο έφτασε το 51%.
Σύμφωνα με πηγές από την εταιρία, στην αγορά επικρατούσε νευρικότητα και αβεβαιότητα η οποία σε ένα βαθμό οφείλεται στο ισχυρό δεύτερο κύμα της πανδημίας, αλλά και στην μεγάλη αναστάτωση στον χώρο της εκπαίδευσης.
Όπως, επίσης υποστηρίζουν, η μετατόπιση της έναρξης της σχολικής περιόδου και οι κατά τόπους περιορισμοί, καθόλου δεν συνέβαλαν στην ομαλή λειτουργία της αγοράς, αντίθετα προκάλεσαν σπασμωδικές αντιδράσεις από την πλευρά των καταναλωτών με αντίστοιχη αυξομείωση του κύκλου εργασιών στις διάφορες περιοχές.
Είναι, επίσης, χαρακτηριστικό το πόσο διαφορετική ήταν η αρχή από τη συνέχεια του 2020 για την εταιρία: Οι πωλήσεις του Ιανουαρίου κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου +13%, τον Φεβρουάριο 2020 ο τζίρος αυξήθηκε κατά +23%, σε σύγκριση με το 2019.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις του Μαρτίου κατέγραψαν μείωση κατά -51% περίπου για τον όμιλο, επηρεαζόμενες από τις κατά τόπους κυβερνητικές αποφάσεις για τον περιορισμό της εξάπλωσης της πανδημίας.
Μ.ΜΠ.