fbpx

Κ. Μπακογιάννης: Αναβαθμίζει ο Δήμος τον τουρισμό στην Αθήνα

0 92

Ως ένας δυναμικός, βιώσιμος και πολλά υποσχόμενος τουριστικός προορισμός εμφανίστηκε η Αθήνα, μέσω του 8ου Travel Trade Athens.

Η διοργάνωση – θεσμός που έχει καθιερωθεί από το Δήμο της Αθήνας και που υλοποιείται μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) και σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ), φιλοξενεί στην Αθήνα από εχθές περισσότερους από 160 εκπροσώπους σημαντικών εταιρειών της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας, καθώς και δέκα εκπροσώπους από σημαντικά διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, που μέσα από τη διοργάνωση, ξεκίνησαν να προβάλουν την Αθήνα σε ολόκληρο τον κόσμο ως ένα σημαντικό τουριστικό προορισμό.

Με το φετινό Travel Trade Athens, η ελληνική πρωτεύουσα απευθύνεται σε βασικές αγορές – στόχους στην Ευρώπη, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και τη Μέση Ανατολή. Στο 8 ο  Travel Trade, συμμετέχουν περισσότεροι από 70 εκπρόσωποι ξένων εταιρειών από τον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού και των εκδηλώσεων και αντίστοιχα 90 ελληνικές επιχειρήσεις. Οι προγραμματισμένες B2B συναντήσεις εκτιμάται ότι, αυτές τις δύο ημέρες, θα ξεπεράσουν τις 1.400 και βασικός στόχος είναι μέσα από αυτές να συναφθούν οι περισσότερες δυνατές συμφωνίες για συνεργασίες που μελλοντικά θα ενισχύσουν την οικονομία της Αθήνας.

Τo πρωί της Δευτέρας, στο πλαίσιο του 8ου Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο King George, η καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ, κ. Βαγγέλης Βλάχος.

Στην ομιλία του ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, ευχαρίστησε θερμά τους εκπροσώπους της AEGEAN και του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών για τη συνεργασία τους στην κοινή προσπάθεια να επανασυστηθεί η πόλη της Αθήνας στις διεθνείς τουριστικές αγορές, αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Athens is back, ή αλλιώς η Αθήνα επέστρεψε. Και επέστρεψε με αισιοδοξία, με δυναμισμό, τολμώ να πω με ενθουσιασμό, παρά τις πολλές και μεγάλες κρίσεις που αντιμετωπίζουμε. Και αυτό, σε μεγάλο αυτό βαθμό, οφείλεται στο ότι καταφέραμε -και το καταφέραμε όλοι μαζί- να κάνουμε την κρίση ευκαιρία. Η πανδημία, μάς έδωσε τη δυνατότητα να επανασυστηθούμε διεθνώς. Όχι μόνο για την Ακρόπολη, όχι μόνο για την αυθεντική ελληνική φιλοξενία, όχι μόνο για το φαγητό, αλλά ως μία πόλη, η οποία μπορεί να λειτουργήσει επαγγελματικά, η οποία μπορεί να απλώσει μία “ομπρέλα” προστασίας πάνω από όλους, από όλους τους Αθηναίους -όπου Αθηναίοι, είμαστε όλοι εμείς οι μόνιμοι κάτοικοι, αλλά και όλοι όσοι μας επισκέπτονται έστω και λίγες ώρες ή λίγες μέρες. Αυτή είναι μία συλλογική επιτυχία και σε αυτήν, θεσμοί όπως το This is Athens, έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο.

Η Αθήνα, τα τελευταία χρόνια -κι αυτό φαίνεται από τις μετρήσεις- έχει αναδειχθεί σε προορισμό επιλογής για “city break”, για επαγγελματικά ταξίδια, για επενδύσεις και για κινηματογραφικές παραγωγές. Σε μεγάλο βαθμό έχουν δικαιωθεί οι προσπάθειες που καταβάλλονται εδώ και αρκετά χρόνια, ώστε να γίνει η πόλη ένας ιδανικός προορισμός. Όμως, σε καμία περίπτωση δε δικαιούμαστε να επαναπαυόμαστε, ακριβώς το αντίθετο. Η αφετηρία της προσπάθειάς μας για τα επόμενα χρόνια πρέπει να είναι μια αλλαγή υποδείγματος, μια αλλαγή τρόπου σκέψης. Να καταλάβουμε πλέον ότι πρέπει να αντιλαμβανόμαστε την πόλη μας ολιστικά. Να μην κάνουμε τον διαχωρισμό της τουριστικής και της τοπικής οικονομίας και ανταγωνιστικότητας, αλλά να αντιμετωπίζουμε τον προορισμό μας, την πόλη μας σαν “ένα”. Διότι η πραγματικότητα είναι ότι όταν επενδύουμε στην ποιότητα ζωής των μονίμων κατοίκων, τότε επενδύουμε και στην Αθήνα ως προορισμό για τους επισκέπτες».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ανέφερε: «Με χαρά βλέπουμε ότι οι επενδύσεις στο προϊόν της Αθήνας, με νέα μεγάλα ξενοδοχεία, boutique hotels, ανανεωμένα καταλύματα, εστιατόρια, χώρους πολιτισμού, αλλά και νέα προϊόντα και εμπειρίες, συνεχίστηκαν και τα χρόνια της πανδημίας. Έτσι τη φετινή χρονιά, με τις προοπτικές να είναι θετικές, έχουμε να παρουσιάσουμε μια Αθήνα ακόμη ομορφότερη και πιο πλούσια σε εμπειρίες από ό,τι πριν από δύο χρόνια. Αυτή τη συλλογική προσπάθεια πλαισιώνει και ενισχύει και η επένδυσή μας στο νέο Business Lounge της AEGEAN στην extra Schengen περιοχή του Αεροδρομίου της Αθήνας, προσφέροντας στους επισκέπτες της Αγγλίας, της  Αμερικής, του Καναδά, των Αραβικών χωρών, αλλά και σε όλους όσοι
ταξιδεύουν από και προς προορισμούς εκτός Ευρώπης, μια μοναδική εμπειρία φιλοξενίας.

Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς με τους επιβάτες αυτούς χάσαμε την επαφή τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα, η AEGEAN συνεχίζει να επενδύει στη δυναμική και τη διασυνδεσιμότητα της Αθήνας με ένα δίκτυο 116 απευθείας προορισμών σε 42 χώρες, 20 από τους οποίους νέους σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Αλλά και στο πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου μας, με 22 επιπλέον συνολικά νέα αεροσκάφη  A320 και A321 neo να εντάσσονται  στο στόλο μας το 2022 και το  2023 μειώνοντας και το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα».

Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, στην ομιλία της η κα. Ιωάννα Παπαδοπούλου τόνισε πως: «Καθώς προχωρούμε στην μετά την πανδημία εποχή και μετά από δύο χρόνια κρίσης, όλοι οι φορείς που συνθέτουμε την αλυσίδα ‘προορισμός – ταξίδι – τουρισμός’, συνεχίζουμε τη στενή συνεργασία μας εστιάζοντας τις συντονισμένες προσπάθειές μας στην ανάδειξη της πόλης μας ως βιώσιμου προορισμού και στην προβολή της ως κορυφαίου ταξιδιωτικού προορισμού».

Ο κ. Βαγγέλης Βλάχος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΑΤΑ ανέφερε πως: «Η πανδημία, μέσα από όλες τις δυσκολίες που μας δημιούργησε, μας έδωσε και μια ευκαιρία να σχεδιάσουμε, και να θέσουμε σε τροχιά υλοποίησης ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο του Δήμου Αθηναίων ώστε να αποκτήσει η Αθήνα τη θέση που της αξίζει διεθνώς ως μια ελκυστική, προσβάσιμη και βιώσιμη πόλη. Για να υλοποιήσουμε αυτή τη στρατηγική επικεντρωθήκαμε σε δύο βασικούς άξονες:  Στην περαιτέρω ενίσχυση της πόλης μας ως κορυφαίου προορισμού με έμφαση στον κλάδο των συνεδρίων και των συναντήσεων, και στην προβολή και την ενδυνάμωση των τοπικών επιχειρήσεων με πρωτοβουλίες που προωθούν την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία».

Από το 2013, σημειώνεται πως το Travel Trade Athens έχει φιλοξενήσει πάνω από 600 buyers από 35 χώρες του κόσμου και έχει μεσολαβήσει για περισσότερες από 17.000 B2B συναντήσεις. Η διοργάνωση υλοποιείται κάθε χρόνο από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και
Επισκεπτών που λειτουργεί υπό την “ομπρέλα” της ΕΑΤΑ, σε συνεργασία με την European Tour Operators Association (ETOA).

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More