κ. Μυτιληναίε: Διαφήμιση δεν σημαίνει συμμαχίες
Το “ξέρετε κάτι” πάει τώρα για εσάς, κύριε Μυτιληναίε.
Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι η διαφήμιση δεν σημαίνει συμμαχίες. To να μοιράζεις λεφτά στις Κυριακάτικες εφημερίδες, με μοναδικό κριτήριο “το είναι Κυριακάτικες”, δεν σου διασφαλίζει μιντιακή στήριξη ή έστω επικοινωνιακή αμεροληψία. Σήμερα τρως πολύ ξύλο από κάποιους στους οποίους έδινες πακέτα. Ενώ κάποιοι άλλοι “φίλοι” σου σφυρίζουν σήμερα κλέφτικα.
Και κάτι ακόμα, κύριε Μυτιληναίε. Η σοβαρή επικοινωνιακή κρίση που περνά ο όμιλος επιβεβαιώνει ότι μεγάλωσες πολύ στην εγχώρια αγορά χωρίς καμία πραγματική μιντιακή ασπίδα. Απλά πράγματα.
Ίσα, ίσα που οι ΘουΒου φρόντισαν να σου χαλάσουν τις σχέσεις και με μαγαζιά που σήμερα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. Περισσότερο από όσο νομίζεις.