Κακό το πρώτο τρίμηνο για την Pepsi
Όπως φαίνεται η νέα χρονιά δεν μπήκε με το δεξί για την Pepsi στην ελληνική αγορά, καθώς η εταιρεία συνεχίζει να μετρά απώλειες τόσο στον όγκο των πωλήσεων της, όσο και στο μερίδιο που κατέχει στην εσωτερική αγορά.
Με βάση τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου, ο όγκος των πωλήσεων της εταιρείας μειώθηκε σε ποσοστό της τάξεως του 17%, ενώ το μερίδιό της στην Ελληνική αγορά υποχώρησε την ίδια ώρα στο 7,3% από 8,6% που ήταν το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Παρά την προσπάθεια που η εταιρεία έχει καταβάλει για μερική επιστροφή της παραγωγής της στη χώρα μας, μέσω της συνεργασίας της με την εταιρεία ΕΨΑ.
Όμως, τα μειωμένα αποτελέσματα στον όγκο των πωλήσεων του πρώτου τριμήνου του 2024 δεν είναι η μόνη είδηση στο καλάθι της εταιρείας, καθώς, η Pepsi προχώρησε και στην δημιουργία ενός νέου προϊόντος με το όνομα αυτού να είναι Pepsi Electric. Το νέο προϊόν του πολυεθνικού κολοσσού, εκτός από διαφορετική γεύση έχει και ένα μπλε χρώμα, με την Pepsi Electric να κυκλοφορεί αποκλειστικά σε μπουκάλι 500 ml χωρίς να περιέχει καθόλου ζάχαρη.
Το νέο προϊόν θα κυκλοφορήσει αρχικά στα καταστήματα γειτονιάς πριν να οδηγηθεί στα μεγαλύτερα δίκτυα πωλήσεων, με το convenience λιανικό εμπόριο να αποτελεί και το βασικό κανάλι προώθησής του εν λόγω προϊόντος. Για την ώρα πάντως, δεν έχει γνωστοποιηθεί ο χρόνος που η Pepsi Electric θα κάνει την εμφάνιση της στην χώρα μας.