fbpx

Καλή αντάμωση στα γουναράδικα ή όπου αλλού γουστάρεις

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ συναντηθήκαμε πριν κάτι μήνες για να διαβάσουμε αποναποίημα του βιβλίου της Σάννυ (της Μπαλτζή), στα παλιά μας τα λημέρια, στον Παρνασσό.

Για μένα ήταν ευκολάκι, το ποίημα το δικό του όμως, τα μέτρησα, είχε 24 Ρο μέσα – Τι φοβεγό, τι τγομεγό, που δεν μπογώ να πω το “Γο”, ξεκαρδιστική διαταραχή άρθρωσης λόγου κι έτσι, με “εμπνευστή” τον Μάνο Χατζηδάκι (με τον οποίο – τι φάση!- ανταγωνίζονταν κι εμείς βαθμολογούσαμε στο “Πάρτι”, το στέκι μας στον πρώτο πεζόδρομο στο Παγκράτι), η λογοθεραπεία σκοτώνει το στιλ και ροκανίζει την υπεραξία της Φίρμας, δεν μάσησε την αγαπούσε την Σάννυ, ο Ιάσωνας, σιγά μη της διαβάσει τοποίημα για να της κλέψει την δόξα η μειονεξία που αποκτάει σε στυλ, τύφλα να χει η ουσία, μπροστά σην συνουσία, “ορθοφωνία” είχε τίτλο το μάθημα που τον έβαζα να διδάσκει από χωρίον εις χωρίον, ανάρπαστος γινότανε, πρώτη μούρη στο Καβούρι και στα σεμινάρια που οργάνωνα τότες για την ελεύθερη ραδιοφωνία (ο Κορνήλιος ο Καστοριάδης μας το χε μάθει αυτό, να αλλάζουμε νοήματα, να ενώνουμε προτάσεις για να μην έχουμε ανάγκη την τελεία,ολη νύχτα τσακωνόμασταν ποιανού απ τους διό είναι η θεωρία ότι ο ραδιοφωνικός λόγος ρέει και ζωντανεύει επικίνδυνα μόνο όταν επιδαψιλεύει το συντακτικό και του αφαιρέσεις όλα τα ρήματα που χει).

“Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣΥΝΘΕΤΗΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ στο πίσω καμαράκι για να σας κάνει την τιμή να δειπνίσετε μαζί”, μας προανήγγειλε η υπέροχη σύζυγός του που του μιλούσε, μπροστα σε τρίτους, πάντα στον πληθυντικό. Την παραμικρή εμπειρία δεν είχα από τηλεόραση στα μέσα της δεκαετίας του 80, όταν με κυαλάρισε από το πουθενά ο πανμέγιστος, ο τεράστιος Γιάννης Μαρκόπουλος, που θαύμαζα από παιδάκι, και με εξανάγκασε να παρουσιάσω την εκπομπή του “Ελληνικές φωνές” υπό ένα όρο: να φέρω μαζί στην ομάδα αυτόν τον πιτσιρικά που ψευδίζει γιατί “αυτός είναι το μεγαλύτερο ταλέντο”!

-“ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΡΕ ΣΥ ΙΑΣΟΝΑ; Είναι δυνατόν ολόκληρος Μαρκόπουλος να διάλεξε εμάς, διό μ@λ@κισμένα που πουλάνε τρέλα, και που δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα για τίποτα”;

– “Είναι και παραείναι, τον εξιτάρισε η τρέλα μας και μας διάλεξε για να μας αποδείξει ότι είμαστε γατάκια του.” Όπερ και εγένετο, αφού πρώτα κάναμε γυρίσματα μέχρι και στα ελληνόφωνα χωριά της κάτω Ιταλίας και γ@μώ τους π@ρουσιαστές εγώ, ύμνοι για το Ιασονάκι, ουδεμία ανησυχία, όλα βαίνουν καλώς μέχρι που ξενυχτισμένοι ξημερώματα στο μοντάζ ακούμε την πόρτα να κλείνει πίσω μας δυνατά, η επιβλητική φιγούρα του μουσικοσυνθέτη να δεσπόζει, διαφυγή καμία και : “Πράκτορα του Χατζηδάκη ήρθε το τέλος σου! Μαζί με τον κατάσκοπο του Σαββόπουλου προσπαθείτε να μου διαλύσετε την εκπομπή, πίσω και σας έφαγα!”

ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΆΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥΣ για να μας μουντάρει, να τρέχουμε έντρομοι ανάμεσα στις βιντεοκασέτες και τις μπομπίνες, ευτυχώς να λέτε που βάλαμε την σφουγγαρίστρα εμπόδιο, γλιστράει, πέφτει κάτου, ευτραφής που τανε, “η καρδία μου, παθαίνω έμφραγμα βοηθήστε με, μόνο εσάς έχω στον κόσμο αδέλφια μου αλήτες, πουλιά”, είχαμε αρχίσει να ψιλοπαίρνουμε κι εμείς κάτι κιλά, τρεις χοντρούληδες στο πάτωμα να αγκαλιάζονται και να φιλιούνται:-“είστε τα παιδάκια μου”- “πατέρα πατέρα σ αγαπάμε”!

ΚΑΛΗ αντάμωση στα γουναράδικα ή όπου αλλου γουστάρεις καλέ μου φίλε, υπέροχα ζήσαμε, σ αγαπώ, αυτοί που τρακάρουνε τα τρένα στα Τέμπη μας κάνανε αγωγή και μας ζητάνε 250.000, έχεις να τσοντάρεις;

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra