fbpx

Κεραμέως: Σύσσωμη η αντιπολίτευση την καταψηφίζει

«Να γυρίσει σελίδα» στο δημόσιο σχολείο επιθυμεί η Νίκη Κεραμέως καλώντας τη συμπολίτευση και τη αντιπολίτευση να συμβάλλουν με προτάσεις, ωστόσο οι εισηγητές όλων των κομμάτων της αντιπολίτευσης κατά τη συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής απάντησαν αρνητικά κάνοντας λόγο για ένα νομοσχέδιο κόντρα στις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαίδευσης.

Ο τίτλος «νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της εκπαίδευσης», όπως το αποκάλεσε η εμπνεύστριά του υπουργός Παιδείας είναι «ψευδώνυμος», τόνισε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης, επισημαίνοντας πως στην πραγματικότητα αυτό που επιδιώκει είναι να δημιουργήσει ένα σχολείο «φθηνό για το κράτος, ακριβό για την οικογένεια, τιμωρητικό για τους εκπαιδευτικούς, ανταγωνιστικό-εξοντωτικό για τους μαθητές».

Το μοντέλο αυτό τύπου Θάτσερ, συνέχισε ο κ. Φίλης, έχει χρεοκοπήσει σε άλλες χώρες και η υπουργός Παιδείας το φέρνει με το πολυνομοσχέδιο, προκαλώντας «ανακατωσούρα» όπως συνηθίζει, και μάλιστα εν μέσω πανδημίας και ερήμην των εκπαιδευτικών. Έκανε λόγο για εκπαίδευση «κεραμιδαριό» και χαρακτήρισε τις κινητοποιήσεις των δασκάλων και καθηγητών ως μια «αντίσταση, μια κριτική αντίδραση σε αυτά που απεργάζεται το υπουργείο Παιδείας. Εξάλλου είπε ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε νομοθετήσει την επέκταση του ολοήμερου σε όλη την Ελλάδα, υπογραμμίζοντας ότι «Η αναστολή λειτουργίας του ολοήμερου με μια… τηλεοπτική ανακοίνωση της υπουργού, εφόσον δεν υπάρχει νομοθέτηση, είναι παράνομη».

Συνθέτουμε ένα νομοθετικό έργο που «επιτρέπει στο σχολείο να γυρίσει σελίδα», τόνισε η υπουργός Παιδείας, σημειώνοντας ότι στοχεύουμε στο να αλλάξουμε τα πράγματα από τη βάση, από κάτω προς τα πάνω, να καλλιεργήσουμε δεξιότητες σύγχρονες, να επενδύσουμε στις δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας, να βελτιώσουμε την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου».

Η κα Κεραμέως, επισήμανε επίσης ότι το νομοσχέδιο αποτελεί υλοποίηση των προεκλογικών δεσμεύσεων της ΝΔ, ότι στον διάλογο που προηγήθηκε τέθηκαν – πέραν των νομοθετικών ρυθμίσεων – και οι ρυθμίσεις που απαιτούν υπουργικές αποφάσεις, ώστε να υπάρχει διαφάνεια και να ακούσουμε απόψεις όλης της κοινωνίας. Η διαβούλευση, τόνισε, ήταν εξαιρετικά, γόνιμη, και είχε συμμετοχή-ρεκόρ.

Για «ατελές, αυτοσχεδιαστικό και επιδερμικό νομοσχέδιο» έκανε λόγο η αγορήτρια του Κινήματος Αλλαγής Χαρά Κεφαλίδου, που υπογράμμισε ότι ενώ σήμερα ανοίγουν και τα δημοτικά σχολεία, η Βουλή ακόμα υπολειτουργεί. Όπως είπε στο νομοσχέδιο είναι εμφανές το “άγχος” που διακατέχει την υπουργό η οποία έκανε “πρόχειρα και βιαστικά” μια δουλειά που δεν την αγαπά και δεν την ενδιαφέρει» καθώς «νομίζει ότι δίνει ε εξετάσεις αριστείας στον πρωθυπουργό και όχι προαγωγικές εξετάσεις στην ελληνική κοινωνία».

Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης απαντά στις τρέχουσες προτεραιότητες του αστικού κράτους για αντιστοίχιση των γνώσεων με τις ανάγκες εργασίας τόνισε ο εισηγητής του ΚΚΕ Γιάννης Δελής και επέκρινε την κυβέρνηση ότι δεν διασφαλίζει τους όρους επιστροφής όλων των παιδιών στα σχολεία, καθώς δεν προχωρά σε προσλήψεις εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας. «Το αποτέλεσμα είναι, η επαναλειτουργία των σχολείων να καθίσταται «προαιρετική» είπε ο βουλευτής του ΚΚΕ.

Τη διαφωνία της με την χρονική συγκυρία κατάθεσης του νομοσχεδίου εξέφρασε η αγορήτρια της Ελληνικής Λύσης, Σ. Χ. Αποστολοπούλου, η οποία έκανε λόγο για έλλειψη συνεννόησης με την εκπαιδευτική κοινότητα, ενώ τάχθηκε επίσης υπέρ της διακομματικής συνεργασίας για την κατάρτιση ενός 12ετούς σχολικού προγράμματος, που θα εφαρμόζεται “χωρίς αλλαγές” από οποιοδήποτε κόμμα βρίσκεται στην κυβέρνηση..

Η ιδεολογική θέση για το «αναπόφευκτο των ανισοτήτων» δεν μπορεί να έχει θέση στο σχολείο τόνισε στην ομιλία της, η αγορήτρια του ΜέΡΑ25 Σοφία Σακοράφα. Σύμφωνα με την αντιπρόεδρο της Βουλής, το νομοσχέδιο υπηρετεί την απομνημόνευση και όχι την κριτική σκέψη. ‘Την ώρα που όλοι κοιτάζουν το σκανδιναβικό μοντέλο και ιδιαίτερα το το πρότυπο της Φιλανδίας που δεν έχει εξετάσεις, η κυβέρνηση βάζει περισσότερες εξετάσεις, και καταδικάζει τη τη χώρα σε “χάντικαπ” εκκίνησης σε σχέση με το διεθνές περιβάλλον» ανέφερε και όσον αφορά την επαναφορά της διαγωγής, μίλησε για «αναβίωση αναχρονιστικών ιδεοληψιών και για στιγματισμό μαθητών με αδιαμόρφωτη προσωπικότητα».

 

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra