fbpx

Κίνα: Ξεκινάει η εφαρμογή της αμφίδρομης φόρτισης

Η κινεζική κυβέρνηση ανακοίνωσε πρόσφατα πιλοτικά έργα στον τομέα της αμφίδρομης φόρτισης σε εννέα πόλεις. Η Σαγκάη έχει πλέον ξεκινήσει την εφαρμογή αυτής της τεχνολογίας. Στόχος είναι η τροφοδοσία ηλεκτρικής ενέργειας από τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο για τη διατήρηση της τροφοδοσίας στις ώρες αιχμής της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Αφού η κινεζική κυβέρνηση δημοσίευσε τις οδηγίες εφαρμογής για τη βελτίωση της αλληλεπίδρασης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των plug-in υβριδικών με το δημόσιο ηλεκτρικό δίκτυο στις αρχές του 2024, τα πράγματα γίνονται συγκεκριμένα.

Στις 31 Μαρτίου, η πρώτη πλήρως ενσωματωμένη δοκιμή της τεχνολογίας Vehicle to Grid (Αυτοκίνητο προς Δίκτυο) (V2G) της χώρας ξεκίνησε στη Σαγκάη και θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη Απριλίου. Η δοκιμή περιλαμβάνει 19 οχήματα από δέκα αυτοκινητοβιομηχανίες και 13 σταθμούς φόρτισης με δυνατότητα V2G από εννέα κατασκευαστές. Η δοκιμή περιλαμβάνει ηλεκτρικά επιβατηγά αυτοκίνητα, λεωφορεία και φορτηγά.

Η Σαγκάη είναι μεταξύ των πρώτων εννέα πιλοτικών πόλεων που χρησιμοποίησαν τις μπαταρίες του αυξανόμενου στόλου ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας για να εξασφαλίσουν την παροχή ρεύματος κατά τη διάρκεια της αιχμής της ζήτησης της ηλεκτρικής ενέργειας. Το έργο έχει επίσης σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει τον φόβο ότι η εξάπλωση των ηλεκτρικών οχημάτων θα μπορούσε να υπερφορτώσει το ηλεκτρικό δίκτυο λόγω του μεγάλου αριθμού διαδικασιών φόρτισης.

«Ως μια από τις πόλεις για πιλοτική εφαρμογή μεγάλης κλίμακας αλληλεπίδρασης οχήματος με δίκτυο (V2G), η Σαγκάη έχει κατασκευάσει ένα έξυπνο δίκτυο φόρτισης χωρητικότητας 300.000 κιλοβάτ, μαζί με ικανότητα εκφόρτισης V2G 20.000 κιλοβάτ», δήλωσε ο Shen Bing, αναπληρωτής επικεφαλής ερευνητής ηλεκτρικής ενέργειας της Πολιτείας. όπως αναφέρουν κινεζικά μέσα ενημέρωσης. «Μέσω της αξιολόγησης της συμβατότητας του εξοπλισμού, της προσαρμοστικότητας του δικτύου, της ευελιξίας απόκρισης στη ζήτηση, η Σαγκάη αναμένεται να προωθήσει περισσότερες τεχνολογικές ανακαλύψεις και αλληλεπιδράσεις στον κλάδο».

Η Σαγκάη θα πραγματοποιήσει τέσσερα από τα συνολικά 30 πιλοτικά έργα V2G. Οι άλλες οκτώ πόλεις είναι οι Changzhou, Hefei, Huaibei, Guangzhou, Shenzhen, Haikou, Chongqing και Kunming. Τα περισσότερα από τα 30 έργα θα είναι έργα V2G στα οποία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να χρησιμεύσουν ως μπαταρίες και να τροφοδοτήσουν την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια πίσω στο δίκτυο.

Επιπλέον, τα χρονοδιαγράμματα φόρτισης του οχήματος μπορούν να προσαρμοστούν για να αποφευχθούν οι ώρες αιχμής. Οι φορείς εκμετάλλευσης του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας είναι υπεύθυνοι για την υλοποίηση των πιλοτικών έργων, ενώ οι επαρχιακές κυβερνήσεις είναι υπεύθυνες για την επέκταση της υποδομής φόρτισης. Ωστόσο, εμπειρογνώμονες του κλάδου επισημαίνουν ότι πρέπει να ξεπεραστούν οι προκλήσεις όσον αφορά την ανάπτυξη βιώσιμων επιχειρηματικών μοντέλων και τη βελτίωση των τεχνολογιών μπαταριών προτού η ιδέα V2G μπορεί να εφαρμοστεί σε μεγάλη κλίμακα.

Η Σαγκάη ήταν τόσο πεπεισμένη για τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας V2G ακόμη και πριν ξεκινήσει το έργο που είχε ήδη καταρτίσει ένα σχέδιο με στόχο την εγκατάσταση μεταξύ 30.000 και 50.000 σταθμών φόρτισης με δυνατότητα V2G έως το 2030.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra