fbpx

Koenigsegg CC850 με 1.382 χειροκίνητους ίππους

0 165

Αν παρακολουθείς τα supercars από παλιά, έχεις μάλλον ήδη καταλάβει πως το ολοκαίνουριο Koenigsegg CC850, μοιάζει με το Koenigsegg CC8S.

Δεν έγινε λάθος. Αυτό ήθελε ο Christian von Koenigsegg για να γιορτάσει τα 20 χρόνια που έχουν περάσει από το 2002, τη χρονιά που η εταιρεία που ο ίδιος ίδρυσε το 1994, κατάφερε να βγάλει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της. Και τι αυτοκίνητο; Ένα πραγματικό supercar που έδωσε την δυνατότητα στον Σουηδό να φτιάχνει σήμερα αυτοκίνητα σαν το Jesko ή την Gemera.

Μαζί με τα 20χρονα της εταιρείας του, ο von Koenigsegg γιορτάζει τα 50α του γενέθλια και  έτσι το πρώτο από τα μόλις 50 Koenigsegg CC850 που θα κατασκευαστούν, θα το κάνει δώρο στον εαυτό του.

TopGear

Τα άλλα αν δεν έχουν πουληθεί ήδη, είναι μάλλον θέμα χρόνου να γίνει αυτό. Το CC850 είναι “χτισμένο” στο πλαίσιο του Jesko, που σημαίνει πως κάθε άλλο παρά παρωχημένο είναι τεχνολογικά, τουλάχιστον για τον οδηγό και τον εξοπλισμό που θα απολαμβάνει εκείνος.

Εξελιγμένο χειροκίνητο κιβώτιο

Όμως έχει μια σοβαρή καινοτομία που αφορά το κιβώτιο, γιατί ο 5λιτρος V8 κινητήρας (τον οποίο επίσης δανείζει το Jesko) συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων το οποίο μπορεί να μετατραπεί σε ένα αυτόματο εννέα σχέσεων.

Η σουηδική φίρμα αναπτύσσει την συγκεκριμένη τεχνολογία εδώ και δύο χρόνια και το διαφορετικό που μπορεί να προσφέρει το συγκεκριμένο χειροκίνητο κιβώτιο είναι πως διαθέτει μεταβαλλόμενες σχέσεις μετάδοσης, που προσαρμόζονται αναλόγως με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης, δηλαδή της επιλογής μεταξύ των τριών προγραμμάτων του CC850, οι οποίες είναι normal, βρεγμένο και πίστα.

 

Koenigsegg CC850 με 1.382 χειροκίνητους ίππους | Top Gear Greece

Διαχρονικά ελκυστική εμφάνιση

Όπως είπαμε και στο ξεκίνημα το Koenigsegg CC850 είναι μια ωδή στο Koenigsegg CC8S. Για τον ίδιο τον Koenigsegg αυτό αποδεικνύει την ελκυστικότητα και την μοντέρνα αισθητική που είχε χαρίσει η εταιρεία στο αυτοκίνητο εκείνης της εποχής.

Αποδεικνύει επίσης οτι το DNA που δημιούργησε η Koenigsegg και έχει περάσει και σε επακόλουθα μοντέλα της εταιρείας ήταν μια κατάθεση ψυχής από τον ίδιο και τους ελάχιστους συνεργάτες του εκείνης της εποχής.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More