Κόφτε την διαφήμιση της ΕΖΑ
Zenith, Universal πίεσαν φορτικά τα site.
Να μην παίξουν το γνωστό διαφημιστικό banner της Ζυθοποιίας Αταλάντης, με το οποίο η ελληνική εταιρεία τα έχωνε σε Αθηναϊκή και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, για το γεγονός ότι με διάφορους τρόπους και πρακτικές κρατούν στα χέρια τους το 80% της αγοράς μπύρας στην Ελλάδα. Κάποια site ενέδωσαν και δεν έτρεξαν καθόλου την καμπάνια της ΕΖΑ.
Δεκτή κάθε τοποθέτηση ακόμα και διάψευση από τα media shop ή τους δύο πελάτες τους.