Κονταροχτυπήματα» των μεγάλων για τα οδικά έργα της Αλεξανδρούπολης
Τέσσερις τελικά θα είναι οι υποψήφιοι που περνούν στην επόμενη φάση για τα μεγάλα οδικά έργα στην Αλεξανδρούπολη και πρόκειται για τις εταιρίες ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΕΚΤΕΡ, ΤΕΚΑΛ και ΑΚΤΩΡ.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι από τη διαδικασία λόγω ατελειών, εξαιρέθηκαν οι εταιρίες ΙΝΤΕΡΚΑΤ και ΤΕΡΝΑ, οι οποίες έχουν όμως το δικαίωμα προσφυγής. Τώρα επόμενο βήμα είναι η αποσφράγιση των προσφορών για να αναδειχθεί ο μειοδότης και τελικά ανάδοχος του έργου,
Το εν λόγω έργο αφορά τη σύνδεση της Ανατολικής Περιφερειακής Οδός με μήκος 3,6 χλμ., με το λιμάνι της πόλης, με την Εγνατία Οδό και τον κάθετο άξονα Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο, με αποτέλεσμα την ταχύτερη διακίνηση εμπορευμάτων, αλλά και τη μείωση της κυκλοφοριακής κίνησης.
Στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή πέντε κόμβων, από τους οποίους οι τέσσερις θα είναι ισόπεδοι και ο ένας (στην περιοχή της γέφυρας Μαΐστρου) ανισόπεδος. Θα κατασκευαστούν επίσης δύο υπόγειες διαβάσεις πεζών στο δρόμο της Παλαγίας και του Άβαντα.
Υπενθυμίζεται ότι η υλοποίηση της εν λόγω κατασκευής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης από το ΤΑΙΠΕΔ, με τον διαγωνισμό να είναι σε εξέλιξη. Προς αυτή την κατεύθυνση, έχουν ήδη διευθετηθεί θέματα όπως ο καθορισμός του δικαιώματος διαχείρισης και εκμετάλλευσης ακινήτων του ΟΣΕ εντός χερσαίας ζώνης λιμένος, όπως και η διαδικασία απαλλοτρίωσης ιδιωτικών εκτάσεων 200 στρεμμάτων, εντός της χερσαίας ζώνης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voice, το σύνολο των έργων θα ξεκινήσουν το 2022 και θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του 2024 καθώς έχουν διάρκεια 24 μήνες. Η χρηματοδότηση θα καλυφθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.