Κωτσόβολος: Δημιούργησε διαφημιστική και άνοιξε πανιά για νέα λιμάνια!
Κύριε εκδότα και εσυ κύριε Ανδρέα για δείτε πόσο δίκιο είχα!
Η Kωτσόβολος έχει δημιουργήσει ψηφιακή διαφημιστική, την adpoints , μία ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης διαφημιστικού χώρου OnLine & Ιn-store (Retail Media). Χρησιμοποιείται για την διαχείριση σημείων, περιεχομένου και διαφημιστικού χρόνου της Κωτσόβολος ή τρίτων και επιτρέπει μια ενιαία διαδικασία campaign management σε όλα τα διαθέσιμα σημεία (Κωτσόβολος + σημεία τρίτων) και σε όλα τα touchpoints. Στήθηκε πριν περίπου ένα χρόνο και καταγράφει θετικά αποτελέσματα, έχει πελάτες προμηθευτές της Κωτσόβολος αλλά και άλλες εταιρείες (Αlpha Bank, Generali κα), σε συνεργασία και με διαφημιστικές εταιρείες και media agencies.
Συμπληρωματικά έχει και πλατφόρμα Data Sharing & Insights Deepview, η οποία δινει απευθείας πρόσβαση μέσω της ιδιόκτητης αρχιτεκτονικής (Microsoft / Azure / PowerBi) και χωρίς εμπλοκή τρίτων, στους συνεργάτες της Κωτσόβολος την δυνατότητα να μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν το Brand τους, τα προϊόντα τους αλλα και τους χρήστες τους.
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει και το Design Lab με 40 inhouse designers που καλύπτουν τις ανάγκες του οργανισμού παρέχοντας παράλληλα υπηρεσίες προς τρίτους, υποστηρίζοντας σύνθετα έργα που αφορούν μεταξύ άλλων και υπηρεσίες Creative, Digital και Branding
Δεν ξέρω αν θα πουληθεί η Κωτσόβολος αλλά αξίζει τα λεφτά της γιατί χτίζει για το μέλλον της λιανικής!