fbpx

Κωτσόβολος: Κατακτά την ελληνική και κυπριακή αγορά αγκαλιάζοντας τον πελάτη

1

Υψηλή κερδοφορία, νέα καταστήματα και παράδοση προϊόντων στο σπίτι σε χρόνους ρεκόρ με 120 νέα, μικρά και ευέλικτα οχήματα.

Με τις πόρτες ανοιχτές στους καταναλωτές για μια καλύτερη ζωή και με πρώτο στόχο την άμεση και πληρέστερη εξυπηρέτησή τους, ο Κωτσόβολος κερδίζει το στοίχημα βελτιώνοντας τις υπηρεσίες του και την θέση του στην αγορά. Έχοντας ως τρίπτυχο τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την παράδοση προϊόντων από το κατάστημα στο σπίτι εντός της ίδιας ημέρας και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στο πελάτη, αναβαθμίζοντας την αγοραστική του εμπειρία, κατακτά ολοένα και περισσότερο τις καρδιές του καταναλωτικού κοινού.

Η αύξηση των πωλήσεων κατά 65% τα τελευταία 7 χρόνια δείχνουν πως διοίκηση και εργαζόμενοι έχουν την συνταγή για να κερδίσουν το στοίχημα. Ο κύκλος εργασιών από 01/05/2020 έως 30/04/2021 άγγιξε τα 570.000.000 ευρώ σημειώνοντας αύξηση 7,6% σε σχέση με την αντίστοιχη προηγούμενη περίοδο του 2019-2020. Ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων EBITDA έφτασαν τα 43,8 εκατομμύρια από 43,6 το προηγούμενο έτος, ενώ και τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν κατά 114% φτάνοντας τα 76.6 εκατομμύρια. Το δίκτυο των καταστημάτων έφτασε τα 95 σημεία πώλησης εκ των οποίων τα 76 εταιρικά καταστήματα και τα 19 franchise. Τελευταίο απόκτημα ένα τριώροφο στολίδι, στην Λεωφόρο Μεσογείων 448 στην Αγία Παρασκευή, 3.300 τ.μ. με 120 θέσεις parking που αποτελεί ναυαρχίδα για την αλυσίδα καθώς είναι ένα από τα τρία μεγαλύτερα καταστήματά της.

Την χρονιά που διανύσαμε παρά τις δυσκολίες από την πανδημία οι πωλήσεις ήταν αυξημένες σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων για την Curry’s με το κομμάτι των κλιματιστικών να κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση. Εξαιρετικές όμως ήταν και οι επιδόσεις και στις κατηγορίες computing και telecoms. Αύξηση παράλληλα σημειώθηκε και στον τζίρο των online πωλήσεων ενώ δημιουργήθηκαν 75 σημεία παραλαβής προϊόντων τα περίφημα quick points έξω από τα καταστήματα Κωτσόβολος.

Μικρά ευέλικτά φορτηγά

Με στόχο την ταχεία και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της η αλυσίδα Κωτσόβολος προχώρησε στην αγορά 120 ιδιόκτητων μικρών φορτηγών Κωτσόβολος vans για την παράδοση προϊόντων μικρού και μεσαίου μεγέθους από τα τοπικά καταστήματα στο σπίτι. Στο πλάνο αυτό της εξυπηρέτησης των πελατών προστέθηκε και η συνεργασία με μια σειρά μικρών εταιρειών courier και ο στόλος αυξήθηκε στα 420 οχήματα. Στο μπουκέτο των «εργαλείων» για την παράδοση προϊόντων στο σπίτι προστέθηκαν και σημαντικές επενδύσεις στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στα Logistics.

Η επέκταση στο νησί της Αφροδίτης

Η στρατηγική της επέκτασης του δικτύου των καταστημάτων ξεπέρασε το όριο της Ελληνικής επικράτειας και η αλυσίδα Κωτσόβολος κάνει ήδη αισθητή την παρουσία της από το καλοκαίρι στην Μεγαλόνησο με δύο φυσικά καταστήματα, ένα στην Λεμεσό έκτασης 2.080 τ.μ. κι ένα στην Λευκωσία 2.100 τ.μ. ξεκίνησε ένα ταξίδι με πολλούς και επιτυχημένους σταθμούς. Στόχος όπως έχει τονίσει κι ο Γιάννης Βασιλάκος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, είναι ο τζίρος του ομίλου να αγγίξει τα 50.000.000 ευρώ ετησίως και να κερδίσει ως μερίδιο το 35% της κυπριακής αγοράς. Εκτός από τα δύο φυσικά καταστήματα στην αγορά της Κύπρου προστέθηκε κι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy κι ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, ενώ στον άμεσο σχεδιασμό είναι δύο ακόμη μεγάλα καταστήματα σε Λάρνακα και Πάφο.

Αλέξανδρος Κοντοπάνος

1 Σχόλιο
  1. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ λέει

    Στις 22/12/2020 πραγματοποίησα μια online αγορά απο το εν λόγω κατάστημα ,πρόκειται για το προιόν: MONITOR LG 24GL600F-B 24” 1ms 144Hz.
    Έπειτα απο περίπου 16 μήνες το προιόν παρουσίασε ελλάτωμα σε 3 λειτουργικά σημεία του:
    Παράλογος έντονος φωτισμος στα άκρα της οθόνης αριστερά και δεξιά (ips glow,backlight bleed)
    Δυσλειτουργία στην υποσχόμενη λειτουργία (Radeon Freesync) απο τα 100HZ και κάτω.
    Τυχαίος γρήγορος φωτισμός(flash) των pixels σε όλη την οθόνη.
    Επισημάνω ότι: Δεν είναι η πρώτη φορά που παραλαμβάνω ελλατωματικό προιόν απο την εν λόγω επωνυμία καταστημάτων,επρόκειτο για προιόντα χαμηλής αξίας,αγορασμένα απο διαφορετικά καταστήματα της Ελλάδας στα οποία έγινε αντικατάσταση από τις εκάστοτε εταιρίες μέσω προπληρωμένης έξτρα εγγύησης την οποία πλήρωσα ο ίδιος κατά την αγορά των προιόντων αυτών,εν στη συνεχεία τα προιόντα αυτά διαπιστώθηκαν επίσης ελαφρώς ελλατωματικά,κυρίως κατά την εμφάνιση τους,τα οποία στην συνέχεια παρέβλεψα και θεώρησα ασήμαντα.
    Λόγω του εκάστοτε ιστορικού και της επαναλαμβανόμενης αυτής συμπεριφοράς αναζήτησα τα δικαιώματα μου σαν καταναλωτής,και με πλήρη γνώση αυτών ήρθα για αρχή σε επικοινωνια τηλεφωνικά με την εταιρία ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ (ΜΑΡΙΝΟΥ ΑΝΤΥΠΑ 90 ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ Τ.Κ 14121) ,αφού τους εξήγησα την κατάσταση ως έχει ,μου επισήμαναν οτι επειδή έχουν περάσει 1 χρόνος και 4 μήνες από την αγορά του προιόντος πρέπει να απευθυνθώ στην αντιπροσωπεία,εκείνη την στιγμή ασκησα τα δικαιωματα μου προφορικά σχετικα με τα 2 χρόνια εγγύησης που έχω σαν καταναλωτής,και η απάντηση τους ήταν ότι έναν χρόνο δίνει η εταιρία μας και έναν χρόνο η αντιπροσωπεία,αφού επέμενα ότι κάτι τέτοιο δεν ισχίει,μου ζήτησαν να περιμένω για 2 λεπτά ,αφού περίμενα για 10 λεπτά στην αναμονή δεν ήρθαν σε επικοινωνια ποτέ μαζί μου,το τηλέφωνο έκλεισε μόνο του χωρίς την παρέμβαση μου,και εκτός αυτού, αντί να επικοινωνήσουνε τηλεφωνικώς μαζί μου,μου στήλανε μήνυμα στο κινητό μου οτι το αίτημα σας εχει καταχωρηθεί και κάποιος εκπρόσωπος θα επικοινωνήσει μαζί σας.Αμέσως μετά απο την κλήση ξαναπήρα τηλέφωνο και ενώ τους ξαναείπα απ’την αρχή για το θέμα που έχω κτλ ισχυρίστηκαν οτι η γραμμή έπεσε,στη συνέχεια παρακάλεσα να βρεθεί κάποια λύση γιατί έχω σκοπό να προχωρήσω νομικά και η απάντηση τους ηταν ευθέως ‘’καντε οτι θέλετε εμείς δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε μόνο η αντιπροσωπεία’’. Με τεράστια υπομονή ξαναπήρα τηλέφωνο και ζήτησα τουλάχιστον αφού δεν δικαιούμαι την εγγυηση της εταιρίας σας μήπως μπορούμε να κάνουμε κάτι με την αντιπροσωπεία,μου έδωσαν εναν αριθμό να έρθω σε επικοινωνία με την αντιπροσωπεία,η οποία με την συνέχεια της έστηλαν το εξουσιοδωτιμένο service ,αφού παρέλαβαν το προιόν ο υπεύθυνος του εξουσιοδοτιμένου service με ρώτησε τι πρόβλημα εχει το προιόν, αφού καθόμουνα και του εξηγούσα προφορικά τα θέματα που έχει το προιόν και ότι γνωρίζω από τις συγκεκριμένες λειτουργίες και δυσλειτουργίες,ο τεχνικός το πήρε στραβά ότι γνωρίζω κάποια πράγματα,επίσης όταν του εξήγησα για την παραπάνω δυσλειτουργία (Radeon Freesync) δεν γνώριζε καν τι είναι αυτό,ενώ προσπαθούσα να του εξηγήσω τι είναι και για τι πρόβλημα πρόκειται, δεν ήθελε καν να με ακούσει,και επίσης ούτε καν σημείωσε κάπου τα προβλήματα που προσπαθούσα να αναφέρω,Έπειτα από 3 μέρες ο τεχνικός με πήρε τηλέφωνο και μου είπε οτι δεν βλέπει να έχει κάτι το monitor ,σαν μην τρέχει τίποτα,και μου είπε απλά οτι θέλει μάλλον αναβάθμιση στο λογισμικό,πράμα που ειναι τελείως άσχετο με τα 2 απ’τα 3 ελλατώματα που ανέφερα πιο πάνω,και επίσης άγνωστο και για την αντιπροσωπεία καθώς όταν επικοινώνησα μαζί τους και τους το ανέφερα αυτό τους φάνηκε περίεργο.Αυτό το επισημάνω επίσης και βάση των γνώσεων μου ως τεχνικός λογισμικου Η/Υ.Όταν του εξήγησα λοιπόν ότι δεν εχει καμία σχέση η αναβάθμιση του λογιμικού ,το μόνο που μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω,και αν θέλω ξαναδήλωσω βλάβη στην εταιρια απο Δευτέρα.Επίσης θέλω να επισημάνω ότι υπάρχει έντονο ιστορικό σχετικά με τους εκάστοτε τεχνικούς γιατι έχουν έρθει επανειλημμένα σπίτι μου για να φτιάξουν το ίντερνετ ,το οποίο δεν έφτιαξαν επίσης ποτέ

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra