fbpx

Κρατική διαφήμιση τέλος για όσα site δεν είναι πιστοποιημένα

Σε ισχύ από αύριο οι περιοριστικοί κανόνες για τους ενημερωτικούς ιστότοπους που δεν έχουν υποβάλλει αίτηση στο online μητρώο Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Άκρως ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία παρέθεσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των πρώτων αποτελεσμάτων από την εφαρμογή του Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Όπως επισήμανε ο αρμόδιος υπουργός, Νίκος Παππάς, έως στιγμής υπέβαλαν αίτηση εγγραφής στο μητρώο 400 ενημερωτικοί ιστότοποι από όλη την Ελλάδα και έχουν ταυτοποιηθεί οι 200. Το 54% αφορά σε νομικά πρόσωπα και το 13% σε φυσικά πρόσωπα.

Σύμφωνα με τον κ. Παππά «το μητρώο δεν κλείνει, αλλά από αύριο (σ.σ. Τετάρτη) κρατική διαφήμιση θα παίρνουν μόνο όσοι έχουν εγγραφεί».

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής σημείωσε ότι θα τηρηθεί αυστηρά η αναλογία 70-30, δηλαδή το 30% της κρατικής διαφήμισης θα κατευθύνεται στα site της περιφέρειας, συμπληρώνοντας πως το βασικό ζητούμενο είναι να μπουν «καθαροί κανόνες στο παιχνίδι της διαδικτυακής ενημέρωσης».

Στην ίδια λογική, ο κ. Παππάς ανέδειξε το γεγονός ότι «στήνονταν ιστοσελίδες και με μηδέν επισκεψιμότητα -όπως χαρακτηριστικά ανέφερε- αποκτούσαν ως διά μαγείας πρόσβαση στο κρατικό χρήμα».

Ο υπουργός γνωστοποίησε, επίσης, ότι «δρομολογείται η θεσμοθέτηση υποχρεωτικού γραμμικού κώδικα (σ.σ. barcode) στις εφημερίδες», ενώ σύντομα θα είναι έτοιμη και η πλατφόρμα τηλεοπτικής διαφήμισης.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Δημήτρης Τζανακόπουλος, ο οποίος άνοιξε την παρουσίαση, χαρακτήρισε ιστορική στιγμή για τον διαδικτυακό τύπο στη χώρα μας τη λειτουργία του μητρώου, αν και όπως είπε «έπρεπε δυστυχώς να φθάσουμε στο 2017 για να συμβεί αυτό».

Ο κ. Τζανακόπουλος τόνισε ότι είναι διαρκής η συζήτηση για τις «αγκυλώσεις και τις εξαρτήσεις της ενημέρωσης», ενώ αναφέρθηκε και στην «απαξίωση ιστορικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης» που έχει ως αποτέλεσμα τον εγκλωβισμό χιλιάδων εργαζομένων.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος πρόσθεσε ότι με την πλήρη λειτουργία του online μητρώου «για πρώτη φορά γίνεται ένα βήμα για να μπει μία τάξη και όχι για να ελεγχθεί η είδηση», παραδεχόμενος πως «κανείς δεν τρέφει την αυταπάτη ότι η λειτουργία του μητρώου θα διορθώσει όλα τα κακώς κείμενα».

Ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης επιμέρους στατιτικών στοιχείων, υπογράμμισε πως «βασικός παρονομαστής είναι η ύπαρξη κανόνων διαφάνειας».

Ο κ. Κρέτσος ανέφερε πως έχουν, ήδη, ενημερωθεί 860 φορείς του Δημοσίου για τους πιστοποιημένους ενημερωτικούς ιστότοπους, ενώ τις επόμενες μέρες θα σταλεί επιστολή σε τράπεζες και ΔΕΚΟ.

Επίσης, τα πιστοποιημένα site θα αποκτήσουν πρόσβαση σε λογισμικό για την προστασία τους από λογοκλοπή – ένα software το οποίο επεξεργάζονται από κοινού το αρμόδιο υπουργείο με τον πρόεδρο του Οργανισμού Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου (ΟΣΔΕΛ) Γεώργιο Ανδρέα Ζάννο.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra