fbpx

Κρι -Κρι: Η επιθετική πολιτική και η αύξηση πωλήσεων κατά 10,1%

0

Με την επιθετική πολιτική και την παρουσίαση νέων προϊόντων η  γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ – ΚΡΙ έχει βρει την «συνταγή»  για να αντιμετωπίσει την κρίση και το φέσι… από  τις εταιρίες του Ομίλου Μαρινόπουλος.

Σημειώνεται ότι στην τρέχουσα χρήση, η εταιρία προχώρησε σε διαγραφή απαίτησης €3,03 εκ., βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιριών του ομίλου Μαρινόπουλος. Από αυτή, ποσό €1,53 εκ. επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης 2016, ενώ το υπόλοιπο €1,50 εκ. επιβάρυνε τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρήσης 2015.

Ο κύκλος εργασιών της  εταιρίας  διαμορφώθηκε σε €66,41 εκ. έναντι €66,74 εκ. το 2015 (οριακά μειωμένος 0,5%). Το περιθώριο μικτού κέρδους ενισχύθηκε σημαντικά και ανήλθε σε 38,7% (2015: 33,4%), με αποτέλεσμα το μικτό κέρδος να εμφανίζεται αυξημένο κατά €3,37 εκ., σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή χρήση.

Στο μεταξύ, στην ελληνική αγορά παγωτού, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της NIELSEN παρουσίασε πτώση 11,0%, η ΚΡΙ-ΚΡΙ  πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις των τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων κατά 10,1% και ανέβασε το μερίδιο της σε 13,0%. Η επιτυχία αυτή οφείλεται, κυρίως, στα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος, σε συνδυασμό με την έντονη διαφήμιση σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και την επέκταση της αριθμητικής διανομής του δικτύου πωλήσεων.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού που εμφανίζεται πτωτική 8,2% (στοιχεία IRI σε όγκο για τα γιαούρτια «ευρωπαϊκού τύπου»), η   γαλακτοβιομηχανία κατάφερε να έχει αύξηση 11,4% στις πωλήσεις επώνυμου γιαουρτιού. Πλέον, τα πρόσφατα στοιχεία (IRI σε όγκο, 2016) κατατάσσουν την ΚΡΙ-ΚΡΙ στη 2η θέση με μερίδιο 14,2%. Ειδικότερα, στην κατηγορία των «παιδικών γιαουρτιών» η ΚΡΙ-ΚΡΙ καταλαμβάνει την 1η θέση με μερίδιο 29,5%. Θεαματική ήταν και η είσοδος στην κατηγορία των «λειτουργικών γιαουρτιών». Τα SUPER SPOON, η νέα καινοτόμα σειρά γιαουρτιών με υψηλές πρωτεΐνες και super φρούτα, το Δεκέμβριο 2016 κατέλαβαν μερίδιο αγοράς 15%, μέσα σε λίγους μήνες παρουσίας τους στα ράφια.

Ζεστό χρήμα από το εξωτερικό

Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού ΚΡΙ – ΚΡΙ  συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +34%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από νέες συνεργασίες, αλλά και από την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτ. Ευρώπης . Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών διαμορφώνεται στο 23,6% επί των συνολικών πωλήσεων του 2016.

Πάντως,η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει να  διακρίνεται για το ανθρωποκεντρικό προφίλ της, το οποίο θεωρείται ότι συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη των εταιρικών στόχων. Πρόσφατα, η  εταιρία απέσπασε το «Ειδικό» Βραβείο Αύξησης της Απασχόλησης, από τα Βραβεία «Ελληνική Αξία» του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος, που αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του έργου που συντελείται. Τη διετία 2015-2016 προσλήφθηκαν 65 νέοι εργαζόμενοι, και σήμερα η ΚΡΙ-ΚΡΙ απασχολεί συνολικά 357 εργαζομένους.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής ξεκίνησε η υλοποίηση νέου τριετούς επενδυτικού σχεδίου ύψους €10 εκ. Σύμφωνα με το businessplan  έμφαση θα δοθεί στην αναβάθμιση του εργοστασίου γιαουρτιού και στον εκσυγχρονισμό συγκεκριμένων γραμμών παραγωγής παγωτού. Για το σχέδιο αυτό, η εταιρία έχει υποβάλλει αίτηση υπαγωγής του στον αναπτυξιακό νόμο ν.4399/2016.

Για τη χρήση 2016, το Διοικητικό Συμβούλιο αποφάσισε να προτείνει προς την Τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος μικτού ποσού €0,09 ανά μετοχή (2015: €0,06 ανά μετοχή). Η διανομή αυτή υπόκειται στην έγκριση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των μετόχων.

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra