ΚΡΙ-ΚΡΙ: Κέρδη 7,64 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο
Μικρή αύξηση στα καθαρά κέρδη (7,64 εκατ. ευρώ), αύξηση του τζίρου κατά 12,6% στα 57,40 εκατ. ευρώ και ενίσχυση των λειτουργικών κερδών στα 12,23 εκατ. ευρώ σημείωσε η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ στο α’ εξάμηνο του 2019.
Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε €57,40 εκατ. έναντι €51,00 εκατ. το 2018 (αυξημένος +12,6%).
βασικά μεγέθη
– Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε €22,40 εκατ. έναντι €21,43 εκατ. το εξάμηνο 2018.
– Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €12,23 εκατ. έναντι €11,71 εκατ. το εξάμηνο 2018.
– Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €10,50 εκ., έναντι €10,17 εκατ. το εξάμηνο 2018.
– Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε €7,64 εκατ., έναντι €7,36 εκατ. το εξάμηνο 2018.
Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε €12,82 εκατ., μειωμένες κατά -5,6%. Παρά την ανάπτυξη της αριθμητικής μας διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και τη σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού, οι πωλήσεις επηρεάστηκαν έντονα αρνητικά από τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου, και συνεχίστηκαν μέχρι και τα μέσα Μαΐου. Ωστόσο, η κατάσταση αυτή αντιστράφηκε στους επόμενους μήνες, Ιούνιο έως Αύγουστο, και πλέον οι εγχώριες πωλήσεις παγωτού εμφανίζονται αυξημένες προοδευτικά κατά περίπου +6%.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εξάμηνο 2019 ανήλθαν σε €21,80 εκατ., αυξημένες κατά +7,4%. Συνεχίζουμε την εστίαση μας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες.
Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχωρήσαμε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο μας στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 16,1% (+0,9π.μ), διατηρώντας της 2η θέση [IRI σε όγκο, Ιούλιος 2019].
Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +35,8%). Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 39% των συνολικών πωλήσεων.