«Κυνήγι» μαγισσών με MIG – ΟPTIMA: Τα «επικοινωνιακά» κόλπα και οι μεγάλες φιλοδοξίες για τη ΔΕΛΤΑ
Ένα ιδιαίτερο κυνήγι μαγισσών λαμβάνει χώρα για άλλη μια φορά τις τελευταίες ημέρες, με δύο «πόλους», ισχυρούς ο καθένας στον κλάδο του:
Από τη μια πλευρά η MIG, με τη Vivartia και τις κατά καιρούς φήμες για διάφορες δυσλειτουργίες που μπορεί να υπάρχουν.
Από την άλλη; Η OPTIMA, μια εξελισσόμενη εταιρία στα γαλακτοκομικά και τα τυριά που έχει διατυπώσει από καιρούς εις καιρόν επιθυμία να απλωθεί ακόμα περισσότερο, εξάλλου, αυτό είναι που κάνει και τα τελευταία χρόνια.
Και στη μέση; Η ΔΕΛΤΑ, ένα brand ισχυρό στη γαλακτοκομία, με τα πάνω του και τα κάτω του στον καιρό της κρίσης και με ισχυρούς δεσμούς με την παραπάνω εταιρία.
Μια δήλωση του CEO της OPTIMA Στέφανου Παντελιάδη για τη ΔΕΛΤΑ ήταν αρκετή για να «φουντώσει» πάλι τις φήμες: «Ενδιαφερόμαστε για την απόκτηση της εταιρίας» επισήμανε μεταξύ άλλων, αναζωπυρώνοντας την πρόθεση του δικού του ομίλου να προσθέσει το συγκεκριμένο brand στην αλυσίδα γαλακτοκομικών του.
Η απάντηση ήρθε λίγες ημέρες μετά με ανακοίνωση που «καρφώνει» με τον γάντι την εταιρία: Από την πλευρά της MIG τονίστηκε ότι «όλα αυτά αποτελούν εκ του ασφαλούς ανέξοδες επικοινωνιακές προσπάθειες και ευσεβείς πόθους των κατά καιρούς επίδοξων ενδιαφερομένων».
Συνέχισε, δε, επισημαίνοντας ότι « είναι προφανές ότι υπό τις ίδιες προϋποθέσεις και η ΔΕΛΤΑ θα μπορούσε να δηλώσει ενδιαφερόμενη για την εξαγορά οποιασδήποτε άλλης εταιρείας του κλάδου στην χώρα».
Σύμφωνα με ιθύνοντες της αγοράς, αυτή η «κόντρα» με μήλον της έριδος τη ΔΕΛΤΑ αναμένεται να μας απασχολήσει για πολύ καιρό ακόμα, καθώς και οι δύο πλευρές δεν πρόκειται να αφήσουν καμία ευκαιρία να πάει χαμένη, προκειμένου να εκφράσουν η μία τη δυναμική της έναντι της άλλης.
Η φήμη και η ισχύ του brand είναι μεγάλη, τα χρήματα που διακυβεύονται ακόμα περισσότερα και το πεδίο δόξης, όσον αφορά τα γαλακτοκομικά στην Ελλάδα, λαμπρόν.