Κυρία Ogilvy και εσείς του Dove να κάνετε το ίδιο και με τα ψέμματα των influencers πολιτικών
To 80% των κοριτσιών 10-17 ετών θα άλλαζαν την εικόνα τους με φίλτρα, για να μοιάσουν στα άτομα που ακολουθούν πιστά. Τους influencers.
Αυτό το σοκαριστικό ποσοστό ενέπνευσε την Ogilvy και το Dove -που εδώ και χρόνια έχει δεσμευτεί να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους- να δημιουργήσουν μια καμπάνια-επιστολή προς όλους τους influencers. Από όλους τους ζητάμε κάτι απλό: να δηλώνουν κάθε φορά που ανεβάζουν επεξεργασμένη εικόνα τους στα social media. Για να βοηθήσουν έτσι τα νέα κορίτσια να δουν την αληθινή ομορφιά, πίσω από τα φίλτρα.
Ο στόχος είναι με τις υπογραφές αυτές και τη βοήθεια του Συνδέσµου Διαφηµιζοµένων Ελλάδος, να αλλάξει ο κώδικας δεοντολογίας και να είναι οι influencers υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τους followers τους όταν έχουν επεξεργαστεί την εικόνα τους σε διαφημιστικά post.
ΕΜΕΙΣ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ influencers πολιτικούς ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!