Κυρία… Ogilvy: Ψάχνω το επιτόκιο για το Green Fast Loan, αλλά δεν το βλέπω!
Πολύ ωραία μας τα λέει η Ogilvy, για το νέο σποτ της τράπεζας:
“Όλοι μας πιστεύουμε σε έναν πιο πράσινο κόσμο. Γι’ αυτό και μέσα στην καθημερινότητά μας έχουμε πλέον υιοθετήσει αρκετές «πράσινες» συνήθειες. Μήπως όμως έχουμε συνηθίσει και πράγματα που δεν φροντίζουν το μέλλον του πλανήτη; Για το νέο Green Fast Loan της Eurobank κάναμε «άλλη μια διαφήμιση για το περιβάλλον»… με όλα όσα θα περιμέναμε να δούμε σε μια επικοινωνία για το περιβάλλον: ανεμογεννήτριες, ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια. Όμως, αυτά το κοινό έχει συνηθίσει να τα βλέπει. Και, παρότι μπορεί να είναι ευαισθητοποιημένο, ίσως να μη δίνει και πολλή σημασία. Το ίδιο, ωστόσο, δεν συμβαίνει και με τις παλιές, ενεργοβόρες ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μας; Με τον τρόπο αυτό, η επικοινωνία στρέφει την προσοχή μας σε κάτι που έως τώρα πιθανώς να μην είχαμε παρατηρήσει και η Eurobank με τη σειρά της δίνει τη δυνατότητα σε όποιον το επιθυμεί να αντικαταστήσει τις ενεργοβόρες οικιακές συσκευές, μέσα από ένα νέο προσωπικό δάνειο”.
Αλλά, όταν το προϊόν που διαφημίζεις είναι δάνειο, δεν πρέπει κάπου να φαίνεται και το… επιτόκιο; Ή μήπως όχι;