fbpx

L’ Artigiano: Κερδίζει μερίδια αγοράς από τον ανταγωνισμό

0

Η διοίκηση της L’ Artigiano μίλησε σε δημοσιογράφους για την πολιτική ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει, δηλώνοντας αποφασισμένη να προχωρήσει με τα επενδυτικά της σχέδια. Η οικονομική κρίση ανέδειξε νικήτρια την αλυσίδα ιταλικού φαγητού στα μερίδια αγοράς. Οι καταναλωτές όντας πιο «συνειδητοποιημένοι» , σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρίας, αναζητούν την σωστή ποιότητα στη σωστή τιμή, έτσι η αλυσίδα ιταλικού φαγητού κέρδισε πελάτες από την Pizza Hut και Dominos.

Ιταλικές γεύσεις made in Greece

Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, το 2016 η L’ Artigiano συνεχίζει την επενδυτική της πολιτική με στόχο τη διευκόλυνση του καταναλωτή, την αναβάθμιση υποδομών της και την ισχυροποίηση του brand της.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λάνσαρε το νέο της site που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας(user friendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.

Επίσης, η L’ Artigiano έχει δρομολογήσει μια υψηλή επένδυση ανακαίνισης του δικτύου της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016, και θα δει τα καταστήματά της να αποκτούν έναν ανανεωμένο αέρα Ιταλίας, με κυρίαρχο στοιχείο το χαρακτηριστικό πράσινο, κόκκινο και λευκό χρώμα.

Who is who

Ο ιδιοκτήτης της γνωστής αλυσίδας ιταλικού φαγητού «L’ Artigiano», Xρήστος Βιτσικάνος μεγάλωσε στις Σέρρες. Tελειώνοντας το σχολείο κατέβηκε από τις Σέρρες στην Αθήνα προκειμένου να προχωρήσει τις σπουδές του στη μουσική. Επρεπε όμως να εργαστεί για να βγάλει πέρα. Και ποια δουλειά μπορεί να κάνει εύκολα ένας φοιτητής; Σκέφτηκε λοιπόν να εργαστεί προσωρινά ως pizza boy.

Aυτό ήταν η αρχή στο ταξίδι των γεύσεων και της επιχειρηματικότητας που ακολούθησε. Σήμερα, 23 χρόνια μετά την ίδρυσή της L’ Artigiano, ο κ.Βιτσικάνος σχεδιάζει την επόμενη μέρα με επέκταση της επιχείρησης παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά.

Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στο Βύρωνα το 1993, σήμερα η L’ Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό.

Φιλοσοφία του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου, Χρήστου Βιτσικάνου, υπήρξε η προσήλωση στα φρέσκα υλικά, την υψηλή ποιοτική αξία, τη συνεχή επένδυση στο προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι, οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra