fbpx

Land Rover Defender: Ταυτόχρονα και plug-in υβριδικό

0 106

Υπήρξε ένα από τα αυτοκίνητα που χαρακτήρισαν τον 20ο αιώνα. Το Land Rover Defender ουσιαστικά όρισε μία ολόκληρη εποχή και δημιούργησε τον δικό του μύθο, ως το αυτοκίνητο που μπορούσε να κινηθεί ως τα πέρατα της Γης με μοναδική ευκολία και χαρακτηριστική ικανότητα να ξεπερνά κάθε εμπόδιο.

Η παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Defender ήταν μία εξαιρετικά δύσκολη πρόκληση για τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς. Όμως τελικά κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο που παραμένει πιστό στο πνεύμα του ιστορικού προκατόχου του, έχοντας όμως ενσωματώσει σύγχρονο design και όλες τις απαραίτητες μοντέρνες τεχνολογίες για την τετρακίνηση αλλά και την άνεση των επιβατών.

Η επιτυχία του design έτυχε καθολικής αναγνώρισης. Το νέο Defender του 21ου αιώνα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως το αυτοκίνητο που συνεχίζει την μεγάλη ιστορία του κλασικού μοντέλου, όντας όμως εξελιγμένο και με τα στοιχεία εκείνα που ζητά ο σύγχρονος καταναλωτής.

Και στις τρεις εκδόσεις μήκους που βγαίνει, το 90, το 110 και το 130, καταφέρνει να αποτελεί ίσως το πιο εντυπωσιακό και επιβλητικό τετρακίνητο όχημα της αγοράς, με δυναμικές γραμμές και λεπτομέρειες γεμάτες στιλ και αναφορές στο πρόγονό του.

Οι μικροί πρόβολοι εμπρός και πίσω, η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, οι κάθετες επιφάνειες, η εντυπωσιακή μάσκα με τα νέα φώτα LED, ο εφεδρικός τροχός στην πίσω πόρτα, ακόμα και τα «φινιστρίνια» πάνω από τους πίσω επιβάτες, όλα αυτά παραπέμπουν στο κλασικό Defender, κάτω από το πρίσμα όμως των απαιτήσεων της νέας εποχής.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το σαλόνι, με την εταιρία να δίνει μία άλλη κατεύθυνση στο αυτοκίνητο, εστιάζοντας πλέον περισσότερο στην άνεση και την πολυτέλεια. Το νέο Defender διαθέτει ό,τι πιο εξελιγμένο υπάρχει στην αγορά σε τεχνολογίες για την υποβοήθηση του οδηγού και την ασφάλεια των επιβατών, ενώ εντυπωσιακές δυνατότητες και πολύ όμορφη σχεδίαση έχει η κεντρική οθόνη με το πληθωρικό σύστημα πολυμέσων Pivi Pro.

Στα μηχανικά μέρη, η Land Rover προσπάθησε και τελικά κατάφερε να κρατήσει τις κορυφαίες off-road δυνατότητες που αποτελούν το DNA της εταιρίας. Όμως όλα έγιναν με βάση τα δεδομένα που επικρατούν σήμερα στην αγορά, χάρη κυρίως στην χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων και της πολύ εξελιγμένης τετρακίνησης που έχει υιοθετήσει η εταιρία.

Διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση Intelligent AWD σε όλες τις εκδόσεις, με κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού και μπλοκέ διαφορικό. Υπάρχει επίσης αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με κοντές σχέσεις, καθώς και συστήματα για την εύκολη εκκίνηση ή κατάβαση σε έντονες κλίσεις.

Η στάνταρ αερανάρτηση, πέρα από την κορυφαία άνεση, επιτρέπει στο αμάξωμα να ανυψώνεται, με την μέγιστη απόσταση να φθάνει στα 291 χιλιοστά από το έδαφος, έτσι ώστε το Defender να είναι πραγματικά ασταμάτητο.

Πέρα από την πληθώρα εκδόσεων εξοπλισμού και αμαξωμάτων, το Defender διαθέτει και μία ιδιαίτερα πλήρη γκάμα από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Η πιο πρόσφατη και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προσθήκη είναι εκείνη με τον δίλιτρο κινητήρα βενζίνης και το plug-in υβριδικό σύστημα.

Ο κινητήρας βενζίνης αποδίδει 300 ίππους και σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα των 104 ίππων, η συνδυαστική ισχύς φθάνει τους 404 ίππους. Νούμερο ιδιαίτερα μεγάλο για τετρακίνητο, που καθιστά το αυτοκίνητο γρήγορο και με εξαιρετικές επιδόσεις. Και παράλληλα το κάνει ακόμα πιο πολιτισμένο λόγω της συχνής λειτουργίας του αθόρυβου ηλεκτροκινητήρα.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι χάρη στην μπαταρία των 19,2 kWh το Defender PHEV έχει αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης που αγγίζει τα 53 χιλιόμετρα. Μία απόσταση ιδιαίτερα ικανοποιητική για το μέγεθος και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, η οποία μπορεί να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες ενός χρήστη του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη, χωρίς να χρειαστεί να βάλει καθόλου βενζίνη.

Το πλεονέκτημα σε σχέση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα είναι ότι υπάρχει πάντα ο θερμικός κινητήρας όταν χρειαστεί να γίνει ένα μεγαλύτερο ταξίδι, χωρίς το άγχος της φόρτισης. Σε αυτή την περίπτωση και με το υβριδικό σύστημα να λειτουργεί διαρκώς, η μέση κατανάλωση είναι 2,8 lt./100 km και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 64 gr/km.

Σε κάθε περίπτωση το νέο Defender είναι ο άξιος συνεχιστής ενός αυτοκινήτου που έγινε θρύλος, δημιουργώντας πλέον και αυτό την δική του ιστορία. Πρόκειται ξεκάθαρα για το πιο ικανό και σίγουρα το πιο ελκυστικό μεγάλο τετρακίνητο που υπάρχει αυτή την στιγμή στην αγορά, έτοιμο να καλύψει οποιαδήποτε ανάγκη, από τις οικογενειακές μετακινήσεις μέσα στην πόλη έως το ταξίδι σε όποιο σημείο της Υδρογείου σταματήσει το δάχτυλό σας. Και με την έκδοση PHEV όλα γίνονται πολύ πιο πολιτισμένα και με μοναδική οικονομία και φροντίδα για το περιβάλλον.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More