Lidl γιατί να σε επιλέξω?
Τα προϊόντα «Επίλεξέ με» τιμή, έχουν και ποιότητα? Γιατί θέλω καλή τιμή αλλά δεν είμαι, αν και μοιάζω, με τα αγαπημένα μου γουρουνάκια! Και αυτό απλώς γιατί αντέχω λιγότερο στα μικρόβια και στην καθαριότητα αλλά και στην φρεσκάδα! Η άλλη πιθανότητα είναι όλο αυτό να είναι μια διαφημιστική προσπάθεια και πολύ θα χαιρόμουν ,να είναι τα «Επίλεξέ με» και καλά και φτηνά!
Η Lidl Ελλάς παρουσιάζει, τη σακούλα «Επίλεξέ με», η οποία περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά και εντάσσεται στο Project Food Waste Concept. Αυτή η ενέργεια έχει στόχο τη μείωση της σπατάλης τροφίμων, προσφέροντας μια δεύτερη ευκαιρία πώλησης σε προϊόντα που ενδέχεται να έχουν μικρές οπτικές ατέλειες, αλλά παραμένουν ποιοτικά και κατάλληλα προς κατανάλωση.
Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Lidl Ελλάς επενδύει στην πρόληψη της σπατάλης τροφίμων, ακολουθώντας τις κατευθυντήριες γραμμές αξιοποίησης τροφίμων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όπως ορίζονται στην πυραμίδα Food Waste. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πρώτο επίπεδο της πυραμίδας, το οποίο αφορά την Αποφυγή μέσω διαφόρων πρακτικών, όπως η βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγγελιών και οι πρόσθετες εκπτώσεις. Αυτές οι πρακτικές, σε συνδυασμό με τις συστάσεις του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τη μέτρηση της σπατάλης τροφίμων, καθοδηγούν τις δράσεις της εταιρείας.
Από το 2020, η Lidl έχει δεσμευτεί να μειώσει τα απόβλητα τροφίμων κατά -50% έως το 2030, σε σύγκριση με το 2018. Όλα τα τμήματα του ομίλου Schwarz, στον οποίο ανήκει η Lidl, εργάζονται προς την επίτευξη αυτού του στόχου, ο οποίος είναι ευθυγραμμισμένος με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών. Η σακούλα «Επίλεξέ με» προσφέρει στους πελάτες της Lidl Ελλάς τη δυνατότητα να αγοράσουν φρούτα και λαχανικά στην προνομιακή τιμή των 2 ευρώ με βάρος στα 4 κιλά, συμβάλλοντας έτσι στην καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμων. Κάθε σακούλα περιέχει φρέσκα φρούτα και λαχανικά που έχουν επιλεγεί με προσοχή, εξασφαλίζοντας ότι πληρούν τα πρότυπα ποιότητας της Lidl, παρά τις όποιες μικρές ατέλειες.
Η πρωτοβουλία αυτή στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και στην αλλαγή της στάσης των καταναλωτών απέναντι σε φρούτα και λαχανικά με οπτικές ατέλειες. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αποσκοπεί στη μείωση των προϊόντων από το Μανάβικό της που καταλήγουν σε άλλες ροές υπεύθυνης διαχείρισης ή απορρίπτονται λόγω της χαμηλής ζήτησης, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανοποίηση των πελατών της, αφού συνεχίζει να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας στις πιο ανταγωνιστικές τιμές με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον.
Με την ενέργεια «Επίλεξέ με», η Lidl Ελλάς επιδιώκει να εξοικονομήσει σημαντικές ποσότητες τροφίμων. Με βάση τη θετική ανταπόκριση των πελατών της έως τώρα αλλά και την ανάλυση στοιχείων πωλήσεων, η εταιρεία εκτιμά ότι θα δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία σε περίπου 1.426 τόνους φρέσκων φρούτων και λαχανικών ετησίως. Μακάρι να είναι έτσι!