LVMH: Άνοδος των πωλήσεων 17% το β’ τρίμηνο
Ισχυρή αύξηση των πωλήσεών της κατά 17% είδε στο δεύτερο τρίμηνο η LVMH, καθώς η κατακόρυφη αύξηση που σημείωσε στην Κίνα εξάλειψε τις όποιες επιπτώσεις από τις ΗΠΑ, όπου ο ραγδαίος πληθωρισμός έχει περιορίσει τη ζήτηση για ακριβά προϊόντα.
Ειδικότερα, ο κορυφαίος όμιλος ειδών πολυτελείας, με τα εμβληματικά brands των Moët, Hennessy και Louis Vuitton, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις του ανήλθαν σε 21,2 δισ. ευρώ στο τρίμηνο έως τις 30 Ιουνίου.
Όπως προαναφέρθηκε πρόκειται για αύξηση κατά 17% από πέρυσι σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, η οποία ξεπέρασε τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 16%.
Συνολικά, τα έσοδα της LVMH ανήλθαν σε 42,24 δισ. ευρώ στο τρίμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15% από το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Τα καθαρά της κέρδη πραγματοποίησαν άλμα 30% στα 18,48 δισ. ευρώ για την ίδια περίοδο, ενώ το λειτουργικό της περιθώριο ανήλθε στο 27,4%.
Ο CFO Jean-Jacques Guiony δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι ήταν “πολύ ικανοποιημένος” με την ανάκαμψη στην Κίνα, που συνιστά το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων στην Ασία.
Ενδεικτικό είναι ότι στην περιοχή – εξαιρουμένης της Ιαπωνίας – η LVMH σημείωσε ανάπτυξη 34% σε σύγκριση με πέρυσι, όταν οι αυστηροί περιορισμοί COVID-19 έπληξαν τις πωλήσεις και άδειασαν τα καταστήματα στην Κίνα.
Ωστόσο, απέφυγε να δώσει outlook για το υπόλοιπο του έτους.
“Η διάθεση παγκοσμίως δεν είναι αυτή των… εκδικητικών αγορών που είδαμε το 2021 και το 2022, επομένως μιλάμε περισσότερο για ομαλοποίηση πέρα από οτιδήποτε άλλο”, είπε ο Guiony.
“Δεν έχουμε ορατότητα αλλά δεν είμαστε απαισιόδοξοι και δεν έχουμε λόγο να είμαστε αναφορικά με την Κίνα. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, βλέπουμε ότι δεν είναι τόσο καλά όσο προηγουμένως”, πρόσθεσε.
Οι πωλήσεις της LVMH στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 1% κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι το τμήμα δερμάτινων ειδών της LVMH (έδρα των Vuitton και Dior) αύξησε τα έσοδά του κατά 21%, ξεπερνώντας επίσης ελαφρώς τις εκτιμήσεις για αύξηση κατά 20%.