Market In: Από τις έριδες στο deal των Ιωαννίνων
Τα επιχειρηματικά «παιδιά» στον χώρο του λιανεμπορίου και πιο συγκεκριμένα των σούπερ μάρκετ είναι ιδιαιτέρως ανήσυχα τα τελευταία χρόνια, μπαίνοντας συχνά στον πειρασμό της εξαγοράς μικρών οικογενειακών αλυσίδων στο χώρο της περιφέρειας.
Ένα τέτοιο deal αποτελεί και η επικείμενη απόκτηση της Market 4u, ιδιοκτησίας Δημήτριου Κάκαβου, ενός περιφερειακού παίκτη με τέσσερα μόλις καταστήματα στην περιοχή των Ιωαννίνων, από την γνωστή αλυσίδα Market In. Μια συμφωνία που όταν πέσουν οι τελικές υπογραφές όπως ακούγεται μέχρι το τέλος του μήνα που διανύουμε δεν θα φέρει τα πάνω-κάτω στην αγορά αλλά είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την οικογένεια Ράμμου. Την Ευλαμπία που έχει τη θέση της Προέδρου, τη σύζυγο του ιδρυτή της αλυσίδας, Γιαννούλα Ράμμου, τη Μαργαρίτα Ράμμου και τον Πέτρο Χαροντάκη, για να ενισχύσουν το μερίδιο της αλυσίδας των 4.000 εργαζομένων σε μια περιφερειακή αγορά και να αυξήσουν τον τζίρο της κατά περίπου πέντε εκατομμύρια ευρώ.
Φαίνεται πάντως πως οι εσωτερικές έριδες των μελών της οικογένειας της μεγάλης αλυσίδας Market In επισκιάζονται από την απόφαση της διεύρυνσης με την απόκτηση και ενσωμάτωση μικρότερων δικτύων από την ελληνική περιφέρεια.
Πηγή: Κυριακάτικη One VOICE