Mars Hellas: Μετά την κατρακύλα άρχισε η άνοδος το 2019
Σε θετικό φόντο βαδίζει το 2019 η MarsHellas μετά από αρκετά χρόνια μειωμένων οικονομικών επιδόσεων.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρίας, η φετινή χρονιά θα κλείσει με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 9% σε αντίθεση με το 2018 που αποτέλεσε δύσκολη χρονιά με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν μείωση κατά 8%.
Όπως επισημαίνεται, καθoριστικοί παράγοντες της εξέλιξης αυτής ήταν η ανάκαμψη της ζήτησης αλλά και οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων, ειδικά στην κατηγορία των τροφίμων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Ben’s.
Η εταιρία δεν πρόκειται, βέβαια, να προχωρήσει σε επενδύσεις ή τη δημιουργία νέων παραγωγικών μονάδων στην Ελλάδα, ούτε και να εξαγοράσει αντίστοιχη ελληνική, ενώ αιχμή του δόρατος για μια ακόμα φορά στα σχέδιά της θα αποτελέσει η ενίσχυση των πωλήσεών της μέσω αύξησης των σημείων όπου διατίθενται τα προϊόντα της με έμφαση στο δίκτυο μικρής λιανικής όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ κ.ά.
Σημειώνεται ότι η εταιρία διαθέτει brands όπως τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Bens, τις τσίχλες Orbit και 5 και τέλος, τις τροφές για κατοικίδια Royal Canin, Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar Nutro και Catisfactions.