Μedia Marκt: Σε φορολογική ασυλία
Eίναι κοινό μυστικό στην επιχειρηματική πιάτσα ότι η ΜediaMarkt η θυγατρική του Βαυαρικού ομίλου συνεχίζει να απολαμβάνει προνομιακής μεταχείρισης από τον φορολογικό μηχανισμό του Κράτους. Παρά τα αποκαλυπτικά ρεπορτάζ της fmvoice.gr, κανείς δεν την αγγίζει. Τα τελευταία χρόνια, η Media Markt Ελλάδας παραμένει ανέλεγκτη φορολογικά, όταν στα σκληρά χρόνια των μνημονίων η Εφορία μετατράπηκε κάτι σε… συνέταιρος των επιχειρήσεων. Eπίσης, οι Γερμανοί συνεχίζουν να βομβαρδίζουν τους Έλληνες καταναλωτές με διαφημιστικά σπότ και …μαϊμού διαφημίσεις για να μαζέψουν ρευστό χρήμα μήπως και ξελασπώσουν από τα χρέη.
Η Media Markt είναι φορτωμένη με συσσωρευμένες ζημιές 125,5 εκατ. ευρώ. Στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 οι ετήσιες ζημιές κυμάνθηκαν στα 6,3 εκατ. ευρώ και θα ήταν μεγαλύτερες αν δεν υπήρχαν έκτακτα κέρδη 458 χιλιάδων. Την ίδια ώρα, η Media Markt ακολουθεί τακτική χαμηλών προβλέψεων για επισφάλειες, προκειμένου να μην πλήξει περαιτέρω την λογιστική εικόνα της. Παράλληλα, η “μαμά” εταιρεία “ματώνει” στην προσπάθεια της να στηρίξει την θυγατρική της και της έχει δανείσει 4 εκατ. ευρώ.
Ο τζίρος της συνεχώς μειώνεται παρά τα τεράστια διαφημιστικά κονδύλια. Αυτός στον ισολογισμό (Οκτώβριος 2014-Σεπτέμβριος 2015) μειώθηκε κατά 3,5 εκατ. και έπεσε κάτω από τα 193 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τα αρνητικά ίδια κεφάλαια της επιδεινώνονται και από τα 2,9 εκατ. έφτασαν στα 3,4 εκατ.
Στο Στόχαστρο του ΣΔΟΕ και του (ΚΕΦΟΜΕΠ)
H ΜediaMarkt Ηellasείχε μπει στο στόχαστρο και του ΣΔΟΕ και του (ΚΕΦΟΜΕΠ) για έκδοση εικονικών τιμολογίων αλλά και πάλι «καθάρισαν » οι Γερμανοί με ευνοϊκό πόρισμα… και γλύτωσαν πολλά λεφτά από πρόστιμα . Το συνολικό όφελος από διαγραφή προστίμων και μετατροπή εικονικών συναλλαγών σε εικονικές μόνο ως προς το πρόσωπο φτάνει τα 2.7 εκατ. ευρώ. Η εν λόγω απόφαση της επιτροπής του (ΚΕΦΟΜΕΠ )είναι πολύ ευνοϊκή και όχι επαρκώς τεκμηριωμένη σε αντίθεση με την έκθεση του ΣΔΟΕ όπου τεκμηριωμένα αποδεικνύεται η εικονικότητα των φορολογικών στοιχείων ,ενώ γίνεται και αναφορά για σύνδεση με το κύκλωμα Carousel.
Συγκεκριμένα , η επίμαχη έκθεση ( ΣΔΟΕ -26/01/2012) αναφέρει τα εξής: «Το χρήμα έρχεται από λογαριασμούς του εξωτερικού, ταχύτατα εμβάζεται από λογαριασμό σε λογαριασμό επιχειρήσεων, οι οποίες εξέδωσαν εικονικά και όχι πραγματικά τιμολόγια και καταλήγει σε λογαριασμούς στο εξωτερικό είτε των αρχικών εταιρειών ή άλλων ξένων. Για τη διακίνηση φέρεται να χρησιμοποιήθηκε επιχείρηση αποθήκευσης, η οποία εμπλέκεται και στις υποθέσεις εικονικών συναλλαγών Ιωανάς Στρούμσας ΑΕ, ΛΙΑΦΡΑΜ ΕΠΕ, Ε. ΖΗΤΟΥΝΙΑΤΗΣ ΑΕΕ, ΜΕDIAMARKTIVAE,MEDIAMARKTIAE και MEDIAMARKTTVELEKTRO ΙΙΑΕ που εξετάζει η παρούσα έκθεση».
Μαϊμού διαφημίσεις
Η ΜediaMarktHellas λόγω και της παρατεταμένης κρίσης έχει βρει μάλλον την κατάλληλη συνταγή… για μαϊμού εκπτώσεις. Συγκεκριμένα ,στην φωτογραφία το γερμανικό προϊόν( ηλεκτρική κουζίνα) κοστίζει 529,99 στις 30/12/2016 . Στις 21/1/2017 το ίδιο προϊόν από 799,99 θα μπορεί να το πάρει ο καταναλωτής στα 559,99 ευρώ. Τα συμπεράσματα δικά σας.