fbpx

Μεγάλου: «Πλάτες» στην ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών Αθήνας – Θεσσαλονίκης

0

Τη «σφραγίδα» της Τράπεζας Πειραιώς θα λάβει η ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης , στις οποίες εισέρχονται τα αστικά ΚΤΕΛ.

Η φιλοδοξία της διοίκησης Μεγάλου να φροντίσει για την άμεση χρηματοδότηση περιφερειακών ΚΤΕΛ με στόχο να μείνουν για πάντα στις αστικές συγκοινωνίες των δύο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας , αποκαλύπτεται με τη χθεσινή ανακοίνωση της Τράπεζας. Σύμφωνα με αυτή, η Πειραιώς θα χρηματοδοτήσει κάποια από τα αστικά ΚΤΕΛ για την απόκτηση μέσω leasing λεωφορείων στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Είναι σίγουρο ότι οι υπηρεσίες της Τράπεζας έκριναν , ότι η χρηματοδότηση θα παρασχεθεί προς υγιείς επιχειρήσεις με καθαρά ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και ο κ. Μεγάλου είναι σε γνώση των ισολογισμών τους των τελευταίων χρόνων. Παράλληλα πρέπει να θεωρείται απολύτως βέβαιο ότι η δρομολόγηση των λεωφορείων στις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης , θα αποφέρουν σημαντικά οφέλη στα ΚΤΕΛ που ανέλαβαν το ανάλογο έργο.

Δηλαδή η διοίκηση της Τράπεζας Πειραιώς θεωρεί ότι το έργο που θα παράσχουν τα ΚΤΕΛ στη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων των δύο πόλεων όχι μόνο «βγαίνουν» οικονομικά αλλά θα τους εξασφαλίσουν και κέρδη. Τώρα πως γίνεται οι δημόσιοι φορείς αστικών συγκοινωνιών να επιβιώνουν με κρατική επιδότηση ενώ οι ιδιώτες των ΚΤΕΛ , θα βγάλουν κέρδη είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει τραπεζίτες , πολιτικούς και οικονομολόγους .

Σύμφωνα με την κυβέρνηση η δρομολόγηση των συγκεκριμένων λεωφορείων είναι προσωρινή και γίνεται μόνο μέχρι τη δρομολόγηση της απόκτησης νέου στόλου από τους δημόσιους συγκοινωνιακούς φορείς. Αυτό το γνωρίζει η διοίκηση της Τράπεζας.

Πως επομένως δανειοδοτεί επιχειρήσεις στο πλαίσιο της προσωρινότητας; Εκτός και αν ο κ. Μεγάλου έχει κυβερνητικές διαβεβαιώσεις ότι το προσωρινό θα γίνει μόνιμο και πως τα ΚΤΕΛ της περιφέρειας θα παραμείνουν μετά την πανδημία και εσαεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη .

Σύμφωνα με την χθεσινή ανακοίνωση της Τράπεζας Πειραιώς «ο Όμιλος , ενισχύοντας την προσπάθεια βελτίωσης του έργου των αστικών συγκοινωνιών στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία Covid-19, παρέχει χρηματοδότηση για την προμήθεια αστικών λεωφορείων στις Περιφέρειες Αττικής, και Θεσσαλονίκης.

Ειδικότερα, η Τράπεζα Πειραιώς και η Πειραιώς Leasing είναι ο αποκλειστικός χρηματοδότης, αφενός για την προμήθεια 200 αστικών Λεωφορείων από το ΚΤΕΛ Αττικής, Κορίνθου, Θήβας και Εύβοιας και αφετέρου για την εκμίσθωση 180 λεωφορείων στην Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ), με την παραλαβή των λεωφορείων, το ΚΤΕΛ Αττικής θα αναλάβει την εκτέλεση 29 γραμμών που βρίσκονται σε περιαστικές περιοχές της Περιφέρειας Αττικής, απελευθερώνοντας από τις γραμμές αυτές λεωφορεία του ΟΑΣΑ, τα οποία θα ενισχύσουν το έργο του Οργανισμού στο κέντρο της Αθήνας. Παράλληλα, το ΚΤΕΛ Αττικής θα υπεκμισθώσει 31 επιπλέον γραμμές στα γειτονικά ΚΤΕΛ Κορίνθου, Θηβών και Ευβοίας.

Στη Θεσσαλονίκη, ο Όμιλος Πειραιώς χρηματοδοτεί τον ανάδοχο του διαγωνισμού του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για την προμήθεια 180 αστικών λεωφορείων, τα οποία θα εκμισθώσει ο ΟΑΣΘ για χρονικό διάστημα 30 μηνών, με το δικαίωμα προαίρεσης για εξαγορά των οχημάτων μετά το πέρας της μίσθωσης.

Με τον τρόπο αυτό, ο Όμιλος της Τράπεζας Πειραιώς υποστηρίζει και ενισχύει το συγκοινωνιακό έργο των δύο Περιφερειών προκειμένου αυτό να βελτιωθεί και να αναβαθμιστεί, ώστε να εξυπηρετεί με ασφάλεια τους πολίτες στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε».

 

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra