fbpx

Μειώθηκαν τα τροχαία και οι θάνατοι στην άσφαλτο το 2017

0

Σημαντική μείωση παρουσίασαν τόσο τα τροχαία όσο και ο αριθμός των θανάτων στην άσφαλτο, το 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ.

Συγκεκριμένα, τα τροχαία που προκάλεσαν τον θάνατο ή τον τραυματισμό ατόμων ανήλθαν σε 10.848, μειωμένα κατά 4,2% σε σύγκριση με το 2016.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στα ατυχήματα κατεγράφησαν 14.002 παθόντες (μείωση 4,4%), στους οποίους περιλαμβάνονται 731 νεκροί (μείωση 11,3%), 706 βαριά τραυματίες (μείωση 19,7%) και 12.565 ελαφρά τραυματίες (μείωση 2,9%).

Από το σύνολο των νεκρών, το 69,4% αφορούσε σε οδηγούς, το 14,5% σε μεταφερόμενους επιβάτες και το 16,1% σε πεζούς. Η αναλογία ανδρών και γυναικών ήταν 84,1% και 15,9%, αντίστοιχα. Οι 285 νεκροί επέβαιναν σε επιβατικά οχήματα (39%), οι 250 σε δίτροχα, συμπεριλαμβανομένων ποδηλάτων και μοτοποδηλάτων (34,2%) και οι 118 ήταν πεζοί (16,1%).

Το 2017 η περιφέρεια Αττικής ήταν πρώτη στην κατάταξη με 1.469,4 ατυχήματα, η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ήταν δεύτερη με 1.161,4 ατυχήματα και στην τρίτη θέση ήταν η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με 1.101,0 ατυχήματα. Ως προς τους νεκρούς, η περιφέρεια Ιονίων Νήσων ήταν πρώτη στην κατάταξη με 146 νεκρούς, δεύτερη η περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας με 120,6 νεκρούς και τρίτη η περιφέρεια Πελοποννήσου με 112,2 νεκρούς.

Από το σύνολο των ατυχημάτων, τα 10.071 (92,8%) συνέβησαν σε συνθήκες καλοκαιρίας, με 644 νεκρούς (88,1%). Σε σχέση με τις υπόλοιπες ατμοσφαιρικές συνθήκες, 319 και 252 ατυχήματα συνέβησαν σε συνθήκες ψιλής βροχής και βροχής, αντίστοιχα, (2,9% και 2,3%), με αποτέλεσμα την πρόκληση θανάτου σε 34 και 29 άτομα, αντίστοιχα, (4,7% και 4%)

Η κατηγορία «σύγκρουση μεταξύ κινούμενων οχημάτων» σημείωσε το μεγαλύτερο ποσοστό (61,1%), με κυριότερο τύπο σύγκρουσης την «πλαγιομετωπική» (39,6%). Η δεύτερη σημαντικότερη κατηγορία ήταν η «παράσυρση πεζού» (18,2%) και ακολουθεί η «εκτροπή /ανατροπή οχήματος» (13,8%). Ως προς τους ελιγμούς του οχήματος που πιθανόν συνετέλεσαν στο ατύχημα, η «κανονική πορεία» αναφέρθηκε ως ο κυριότερος ελιγμός με ποσοστό 20,2%. Ακολουθούν η «μη διακοπή πορείας πριν από STOP» με 15,2% και οι λοιποί ελιγμοί (άλλος ελιγμός) με 10,6%.

Αφήστε μια απάντηση

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra