Menarini Hellas: Νέο τμήμα, 4 σειρές προϊόντων και μια στρατηγική επιλογή
Η επέκταση μιας εταιρείας σε έναν νέο τομέα συνήθως συνοδεύεται και με την προσπάθεια για αντίστοιχη επέκταση των σημείων παρουσίας (και πώλησης) των προϊόντων. Η Menarini Hellas επιλέγει να διαφοροποιηθεί από τον «κανόνα».
Η είσοδός της στην αγορά των καταναλωτικών προϊόντων υγείας με 4 σειρές εξειδικευμένων σκευασμάτων αυτοθεραπείας συνοδεύεται από την επιλογή της εταιρείας για τη διάθεση των προϊόντων αυτών αποκλειστικά στα φαρμακεία, παρά την παρουσία του ανταγωνισμού της και στους χώρους των super market.
Ο κ. Γεώργιος Συκιανάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Menarini Hellas, κατά τη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση του νέου εγχειρήματος, ξεκαθάρισε σαφώς και κατηγορηματικά ότι αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρείας τα νέα σκευάσματα αυτοθεραπείας να διατίθενται από τα φαρμακεία έχοντας τη συνεργασία του φαρμακοποιού.
Προφανώς τα 27 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας στην ελληνική αγορά και τα 130 της ιταλικής μητρικής εταιρείας στο χώρο του φαρμάκου εξηγούν την επιλογή αυτή. Επιπλέον, σε έναν χώρο όπως αυτός των σκευασμάτων αυτοθεραπείας ή συμπληρωμάτων διατροφής που συχνά στερείται του «ιατρικού κύρους» που συνοδεύει τα φάρμακα, τόσο η ιστορία της Menarini, όσο και ο χώρος των φαρμακείων παρέχουν την (κρίσιμη ίσως) διαφοροποίηση έναντι του ανταγωνισμού.
Η δημιουργία του νέου τμήματος Consumer Health Care της εταιρείας στηρίζει τις 4 νέες σειρές σκευασμάτων που ήδη τέθηκαν σε κυκλοφορία και ανταποκρίνονται σε διαφορετικές πτυχές της υγείας του σύγχρονου ανθρώπου και τα «μικρά» προβλήματα που όλοι αντιμετωπίζουμε κατά περιόδους.
Πρόκειται συγκεκριμένα για τις σειρές, Sustenium, Prostamol, Kaleidon και Fastum Articolazioni.