fbpx

Μέτρα στήριξης ζητούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρωπαϊκή Ένωση

«Είναι σαφές ότι αυτή είναι η χειρότερη κρίση που έχει ποτέ επηρεάσει την αυτοκινητοβιομηχανία», δήλωσε πρόσφατα ο Έρικ Μαρκ Χάτεμα, Γενικός Διευθυντής του ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων).

Και συνέχισε:

«Καθώς όλα τα εργοστάσια αναστέλλουν τη λειτουργία τους και το δίκτυο λιανικών πωλήσεων κλείνει λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, διακυβεύονται πλέον οι θέσεις εργασίας περίπου 14 εκατομμυρίων Ευρωπαίων. Χρειάζονται συντονισμένες δράσεις σε εθνικό και κοινοτικό επίπεδο για την παροχή άμεσης υποστήριξης ρευστότητας στις εταιρείες αυτοκινήτων, στους προμηθευτές τους και στους αντιπροσώπους τους», πρόσθεσε ο υψηλόβαθμος αξιωματούχος, δίνοντας έναν δραματικό τόνο για τον κλάδο αλλά και για την ευρωπαϊκή οικονομία.

Η αυτοκινητοβιομηχανία σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση βιώνει την χειρότερη κατάσταση, εν καιρώ ειρήνης, καθώς συνολικά 229 εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων που απασχολούν άμεσα 2,6 εκατομμύρια εργαζόμενους, έχουν βάλει «λουκέτο« μέχρι νεωτέρας.

Παράλληλα, κλειστά παραμένουν και μια σειρά από εργοστάσια ανταλλακτικών και βιοτεχνίες που ασχολούνται στην παραγωγή αυτοκινήτων, που ανεβάζουν τον αριθμό των εργαζόμενων στον κλάδο στα απασχολούνται 13,8 εκατομμύρια.

Τι ζητά ο ACEA

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι συμφωνεί με τα μέτρα στήριξης των εργαζομένων και των επιχειρήσεων που έχουν έως τώρα εξαγγελθεί στην Ε.Ε., ωστόσο πρέπει να γίνουν ακόμα τα εξής:

1. Nα ληφθούν επιπρόσθετα μέτρα για την αποφυγή αμετάκλητων ζημιών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η μόνιμη απώλεια θέσεων εργασίας, κλείσιμο εργοστασίων, μείωση παραγωγής και κεφαλαίων για έρευνα και εξέλιξη.

2. Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για να τονώσει τη ζήτηση αυτοκινήτων όταν ξεκινήσει η ανάκαμψη, η οποία θα συμβάλει καθοριστικά στην επιτάχυνση της ευρωπαϊκής οικονομίας γενικότερα .

Ταυτόχρονα, ο ACEA ζητά πριν παρθούν οποιεσδήποτε αποφάσεις, να υπάρξει μια στενή συνεργασία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τους εκπροσώπους των κατασκευαστών αυτοκινήτων και των εθνικών κυβερνήσεων, ώστε να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση πανευρωπαϊκά.

Αυτό που σίγουρα θα ζητήσουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στο άμεσο μέλλον αλλά δεν το βάζουν ακόμα στο τραπέζι είναι παράταση της εφαρμογής της οδηγίας σχετικά με το μέσο όρο εκπομπής CO2 στα 95 γρ./χλμ. και φυσικά μέτρα φορολογικών απαλλαγών ή άμεσης επιδότησης αγοράς νέων αυτοκινήτων.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

where to buy viagra buy generic 100mg viagra online
buy amoxicillin online can you buy amoxicillin over the counter
buy ivermectin online buy ivermectin for humans
viagra before and after photos how long does viagra last
buy viagra online where can i buy viagra