fbpx

Μητσοτάκης – Κεραμέως: Δωράκι 200 εκατ. ευρώ στους ιδιοκτήτες κολλεγίων

297

Κάποιοι νομίζουν πως ξαφνικά η Κεραμέως αποφάσισε να… σώσει την ελληνική παιδεία και έβαλε τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής, αφήνοντας εκτός περίπου 20.000 άτομα.

Όμως, η Κεραμέως και ο Κ. Μητσοτάκης δεν το έκαναν για το καλό της ελληνικής παιδείας. Αλλά για να ενισχύσουν τους ιδιοκτήτες ΙΕΚ και ιδιωτικών κολλεγίων, που, βεβαίως, είναι χορηγοί της κυβέρνησης.

Αν, κάποιος, κάνει έναν πρόχειρο υπολογισμό, καταλαβαίνει το τεράστιο δωράκι προς τους κολλεγιάρχες.

20.000 παιδιά εκτός Πανεπιστημίων, 20.000 υποψήφιοι για τα ΙΕΚ, με 10.000 ευρώ το χρόνο το κεφάλι –συγνώμη για την κυνισμό, αλλά, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια- μας κάνει 200 εκατ. ευρώ στις τσέπες των ιδιοκτητών ΙΕΚ.

Για φέτος. Γιατί του χρόνου, με το νόμο Κεραμέως, θα προστεθούν άλλες 20.000 υποψήφιοι για τα ΙΕΚ της πλάκας.

Τώρα, αν έμειναν και κάποια παιδιά με 20.000 και πλέον μονάδες εκτός πανεπιστημίων, δεν έγινε και τίποτα.

Πόσο θα φωνάξουν.

Μία, δύο, δέκα μέρες;

Μετά θα το ξεχάσουν και τα ίδια τα παιδιά και όσοι άκουσαν οι διάβαζαν τις αιτιάσεις τους.

Σε αυτά τα παιδιά, ανήκει και ο ο Διονύσης Κατάκαλος, από το 1ο πρότυπο λύκειο Αθηνών, παρά το γεγονός ότι συγκέντρωσε συνολικά 20988 μόρια (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο) δεν μπορεί να εισαχθεί ούτε καν στη δεύτερη επιλογή του.

Η ανοιχτή επιστολή του στη Νίκη Κεραμέως μέσω του alfavita.gr:

“Γνωρίζω ότι ο χρόνος σας είναι περιορισμένος και για αυτόν τον λόγο θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος χωρίς να σταθώ σε προσωπικές απόψεις. Είμαι τελειόφοιτος μαθητής του λυκείου και από σήμερα ένας Αποτυχημένος άριστος και συμμετείχα στις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις στοχεύοντας να εισαχθώ στην Αρχιτεκτονική σχολή του ΕΜΠ.

Κατάφερα με κόπο να συγκεντρώσω 20.988 μονάδες στο σύνολο (17.898 μονάδες στα μαθήματα και 3.090 στο σχέδιο), δηλαδή 1838 μονάδες πάνω από την περσινή βάση. Όμως σήμερα έμαθα ότι παρότι αρίστευσα δεν θα μπορέσω να εισαχθώ στο ΕΜΠ, ούτε στην δεύτερη επιλογή μου που ήταν το ΑΠΘ. Αυτό συμβαίνει γιατί στο ελεύθερο σχέδιο η βαθμολογία μου ήταν 13.6 μονάδες ενώ η ΕΒΕ του αντίστοιχου ειδικού μαθήματος ήταν 14.03. Έτσι για 0.43 μονάδες στο ελεύθερο σχέδιο μου στερείται η θέση για την οποία πάλεψα.

Σκεπτόμενος τα παραπάνω και γνωρίζοντας ότι δεκάδες συμμαθητές μου βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, μου δημιουργούνται οι εξής απορίες:

Δεν είναι άδικο το ίδιο νομοσχέδιο που «διακρίνει» τους άριστους να τους αποκλείει συγχρόνως και από τα πανεπιστήμια;

Πως καλείται ένας μαθητής που δεν κάνει σχέδιο στο σχολείο και διδάσκεται ελεύθερο και γραμμικό διαδικτυακά να μπορέσει να αποδώσει ικανοποιητικά;

Μήπως θα ήταν δίκαιο να επαναφέρετε φέτος η βάση του 10 ως κριτήριο εισαγωγής στην αρχιτεκτονική;

Ή οι συντελεστές των ΕΒΕ σε όλα τα πανεπιστήμια να γίνουν ίσοι με 0.8;

Σας παρακαλώ να αναστοχαστείτε την μη εσκεμμένη αστοχία της ΕΒΕ στα ειδικά μαθήματα του σχεδίου και να μην στερήσετε την θέση από μένα και δεκάδες άλλους συμμαθητές μου τα όνειρά μας.

Με εκτίμηση

Κατάκαλος Διονύσιος

1o πρότυπο λύκειο Αθηνών“

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More