Mondelez: Ανοίγουν σαμπάνιες γιατί η ακρίβεια αυξάνει τα κέρδη τους
Μπορεί οι τιμές των προϊόντων της Mondelez να αυξήθηκαν σε ένα ποσοστό της τάξεως του 12% περίπου το τρίτο τρίμηνο του έτους, όμως οι καταναλωτές έμειναν όπως φαίνεται πιστοί στις συνήθειες τους με αποτέλεσμα η μεγάλη πολυεθνική εταιρεία να αναμένει για το 2023 συνολικά μια ανάπτυξη στις πωλήσεις της τάξεως του 15%.
Το ποσοστό αυτό είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με τις προηγούμενες προβλέψεις που έκαναν λόγο για μια ανάπτυξη πωλήσεων στο επίπεδο του 12%.
Να θυμίσουμε εδώ πως για το τρίτο τρίμηνο η κατανάλωση σε ετικέτες όπως το Oreo, LU, Milka παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 3,8%.
Σε ότι δε, αφορά την αύξηση των καθαρών κερδών ανά μετοχή από το 12% που ήταν η παλιότερη εκτίμηση της εταιρεία η νέα εκτίμηση κάνει λόγο για ένα 16%.