fbpx

Μοτοδυναμική: Δίνει μέρισμα 0,04 ευρώ ανά μετοχή

0 107

Ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης και στους τρεις τομείς δραστηριοποίησής της (μηχανές και προϊόντα θαλάσσης της Yamaha, αντιπροσώπευση των οχημάτων της Porsche και ενοικίαση αυτοκινήτων μέσω της θυγατρικής Sixt), αναμένει για το 2022 η ηγεσία της Μοτοδυναμική, μετά τις μεγάλες οικονομικές επιδόσεις που σημείωσε το 2021.

Όπως επεσήμανε, στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσης, ο διευθύνων σύμβουλος Σωτήρης Χατζίκος, οι πωλήσεις της Porsche είναι περισσότερο θεαματικές στην Ελλάδα καθώς το εργοστάσιο βρήκε τους τρόπους για να εκλογικεύσει τη διαθεσιμότητα των μοντέλων.

Η αγορά των δικύκλων και των προϊόντων θαλάσσης αναπτύχθηκε κατά το πρώτο φετινό πεντάμηνο κατά 15%-20% τάση που φαίνεται ότι θα συνεχιστεί και κατά τους υπόλοιπους μήνες της χρονιάς. Η Μοτοδυναμική (δραστηριοποιείται στη συγκεκριμένη αγορά μέσω της Yamaha) ευνοείται και ήδη παρουσιάζει σαφώς ικανοποιητική πορεία κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2022, τόνισε ο κ. Χατζίκος, ενώ ανοδο εμφανίζει η ζήτηση στα ακριβά αυτοκίνητα, με μια σαφή αύξηση στα έσοδα από την Porsche, τάση που φαίνεται πως θα συνεχιστεί καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.

Στην ενοικίαση οχημάτων, η Μοτοδυναμική μέσω της Sixt διάνυσε ένα πρώτο πεντάμηνο πέραν των προσδοκιών και τα υπάρχοντα σήματα από το μέτωπο των κρατήσεων και των τιμών είναι σαφώς ενθαρρυντικά τουλάχιστον για τη βασική φετινή τουριστική σεζόν.

Συνολικά, το 2022 έχει ξεκινήσει ανοδικά σε επίπεδο πωλήσεων και κερδών και τα μηνύματα είναι αισιόδοξα και για την πορεία του δευτέρου εξαμήνου. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου που προγραμματίζεται να δημοσιευτούν στις 29 Ιουλίου αναμένονται θεαματικά, σύμφωνα με τον ceo

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος Πάρης Κυριακόπουλος αναφέρθηκε και αυτός στο θεαματικό ρεκόρ του 2021 τονίζοντας: “Πρώτον, η υποχώρηση των επιδόσεων του 2020 αποτέλεσε ένα «κακό όνειρο» που δεν ανέτρεψε την ανοδική τάση των επιδόσεων της εισηγμένης κατά την τελευταία δεκαετία, σε μια περίοδο όπου χαρακτηρίστηκε από σειρά μεγάλων προκλήσεων.

Δεύτερον, το ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και κερδών έλαβε χώρα σε περίοδο πολύ σημαντικών προκλήσεων, όπως π.χ. τα περιοριστικά μέτρα που είχαν ληφθεί κατά το πρώτο τετράμηνο του 2021 για την αντιμετώπιση της πανδημίας, καθώς και στα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας (δυσκολία απόκτησης επαρκούς ποσότητας οχημάτων για τις ανάγκες της θυγατρικής εταιρείας ενοικιάσεων Sixt, αλλά και στις ελλείψεις αυτοκινήτων Porsche με την Μοτοδυναμική να μην μπορεί να εξυπηρετήσει πλήρως την υπάρχουσα ζήτηση)”.

Σύμφωνα με τον κ. Κυριακόπουλο, τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα συνεχίζονται και φέτος -για τρίτη συνεχόμενη χρονιά- ωστόσο έχει βελτιωθεί αρκετά η διαθεσιμότητα των αυτοκινήτων της Porsche, ενώ εντείνονται οι προσπάθειες για την έγκαιρη απόκτηση του επιθυμητού στόλου για λογαριασμό της Sixt.

H Τακτική γενική συνέλευση ενέκρινε τη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ, ποσού διπλάσιου από το αντίστοιχο περυσινό, όπως επίσης και τη δωρεάν διανομή 53.480 ιδίων μετοχών σε στελέχη της Μοτοδυναμικής και των θυγατρικών της (όχι σε μέλη του Δ.Σ.), με υποχρεωτική διετή διακράτηση.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, το ποσό του 0,04 ευρώ ανά μετοχή (συνολικά 1,17 εκατ. ευρώ) είναι διπλάσιο σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό και οδηγεί σε μια μερισματική απόδοση που προσεγγίζει το 1,9%.

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More