Μοτοδυναμική: Νέος CEO o Πάρης Κυριακόπουλος, το… μαγαζί γυρίζει σελίδα
Αλλαγή σκυτάλης στην Μοτοδυναμική, ο Σωτήρης Χατζίκος μετά από σειρά ετών εγκαταλείπει το πόστο του Διευθύνοντος Συμβούλου και τη θέση του παίρνει ο βασικός μέτοχος της εταιρείας Πάρης Κυριακόπουλος.
Ο κ. Χατζίκος παραμένει όμως στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, ενώ συνεχίζει να κατέχει ένα ποσοστό 5% περίπου στην μετοχική σύνθεση της εταιρείας. Ξεκινώντας την διαδρομή του στην Όμιλο Κυριακόπουλου από την Αργυρομεταλλευμάτων και Βαρυτίνης, όπως ήταν τότε η ονομασία της εταιρείας του αείμνηστου Οδυσσέα Κυριακόπουλου, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε S&B Βιομηχανικά Ορυκτά, βρέθηκε μετά από εκείνο τον κύκλο και την απόσπαση της Μοτοδυναμικής από τον κύριο εταιρικό κορμό της, εισηγμένη και την αυτόνομη είσοδο της στο Χρηματιστήριο, στο τιμόνι της.
Ένας διοικητικός κύκλος κλείνει και ένας νέος κύκλος ανοίγει για την εισηγμένη, που στις τάξεις της έχει το 85% της Lion Rental και την Porsche (ενός γνωστού μπράντ που αποκτήθηκε από την οικογένεια Μανιατόπουλου μετά την κατάρρευση της Renault MAVA).
Μια εταιρεία που εκείνη την περίοδο πουλούσε ένα σημαντικό αριθμό αυτοκινήτων, έχοντας δημιουργήσει τρεις νέους υπερσύγχρονους χώρους σε Αθήνα, Γλυφάδα και Θεσσαλονίκη με έκθεση αυτοκινήτων, γραφεία διοίκησης, συνεργεία και φανοποιεία που αποτελούσε το βασικό αιμοδότη για τον Όμιλο Μανιατόπουλου, που είχε αρχίσει να εμφανίζει σημαντικά προβλήματα με τα δάνεια του και τις υποχρεώσεις του σε πιστωτές.
Τότε η Porsche, η κότα με τα… χρυσά αυγά πέρασε στην αγκαλιά της Μοτοδυναμικής, προκαλώντας αίσθηση και έκπληξη στην αγορά ακόμα και στους Γερμανούς της μαμάς εταιρείας πως από το νέο σχήμα αποκλείστηκε ο Ζαφείρης Σαριωτάκης τότε Γενικός Διευθυντής της Porsche -με άριστη γνώση του αντικειμένου- ο άνθρωπος που και οι Γερμανοί συνομολογούσαν πως η συμβολή τους στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ήταν καθοριστική.
Ένα μυστήριο που εκείνη την εποχή έμεινε δημοσιογραφικά άλυτο καθώς ούτε ο Οδυσσέας Κυριακόπουλος μπορούσε να το λύσει, αφού κατά την τελετή της παρουσίασης με την συμμετοχή των Γερμανών για την ένταξη της Porsche στην οικογένεια της Μοτοδυναμικής είχε δηλώσει άγνοια για το γεγονός.
Τώρα η Μοτοδυναμική γυρίζει σελίδα και με μια νέα διοίκηση στο τιμόνι θα επιχειρήσει σε ένα κλάδο που πλήρωσε συνολικά το μάρμαρο της κρίσης και επλήγη όσο λίγοι να ενδυναμώσει περαιτέρω τα μερίδιά της στην αγοράς. Σε έναν κλάδο που όλα δείχνουν πως μέρα με την μέρα, θα γίνεται ολοένα και περισσότερο πιο κλειστό κλαμπ και ο έλεγχος του θα είναι στα χέρια λιγότερων οικογενειών μέσα από συγχωνεύσεις και συνενώσεις.
Αλέξανδρος Κοντοπάνος