Αν και οι επιμέρους εφαρμογές όπως τα Excel, Outlook, Word και PowerPoint δεν πρόκειται να… εξαφανιστούν, η Microsoft φαίνεται ότι προτιμά ένα διαφορετικό brand.

Η Microsoft φέρεται έτοιμη να προχωρήσει σε σημαντικές αλλαγές, σε επίπεδο branding, ενός από τα βασικότερα προϊόντα της, της σουίτας εφαρμογών γραφείου Office. Ύστερα από πάνω από 30 χρόνια, το Microsoft Office μετονομάζεται οριστικά σε «Microsoft 365», ακολουθώντας τη γραμμή της online σουίτας.

Αν και οι επιμέρους εφαρμογές όπως τα γνωστά Excel, Outlook, Word και PowerPoint δεν πρόκειται να… εξαφανιστούν, η Microsoft φαίνεται ότι προτιμά οι συγκεκριμένες εφαρμογές να αποτελέσουν μέρος του νέου brand Microsoft 365 και όχι της επωνυμίας Microsoft Office.

Η αλήθεια είναι ότι η αμερικανική εταιρεία προωθούσε αλλαγές στα προϊόντα της τα τελευταία χρόνια και ειδικά ύστερα από την μετονομασία του συνδρομητικού πακέτου Office 365 σε Microsoft 365 πριν από δύο χρόνια. Ωστόσο πλέον οι αλλαγές θα είναι βαθύτερες.

Οι αλλαγές που έρχονται

Στην ενότητα FAQ (συχνές ερωτήσεις) στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρεται πλέον ότι «τους επερχόμενους μήνες, το Office.com, οι εφαρμογές του Office για κινητά και οι εφαρμογές του Office για το λειτουργικό Windows θα μετονομαστούν σε εφαρμογές του Microsoft 365, με νέα εικονίδια, νέα εμφάνιση και περισσότερα χαρακτηριστικά».

Aυτό σημαίνει ότι εάν κάποιος χρησιμοποιεί κάποια από τις παραπάνω εφαρμογές αυτές θα αποτελούν πλέον μέρος ενός νέου brand, του Microsoft 365, ενώ θα χρησιμοποιούνται και νέα λογότυπα.

Tο πρώτο λογότυπο και οι σχεδιαστικές αλλαγές θα εμφανιστούν στο Office.com τον Νοέμβριο, για να ακολουθήσουν η αλλαγές στο Office για τα λειτουργικά Windows, iOS και Android σταδιακά μέχρι τον Ιανουάριο του 2023.

Τι θα περιλαμβάνει η νέα σουίτα

Στη νέα σουίτα Microsoft 365 θα περιλαμβάνονται τα Teams, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Loop, Clipchamp, Stream καθώς και η νέα εφαρμογή Designer. Η νέα συγκεντρωτική εφαρμογή του Microsoft 365 θα αφορά τόσο τις φορητές συσκευές όσο και τους υπολογιστές ενώ θα περιλαμβάνει «ροή» επαφών και βίντεο-συσκέψεων, ένα κέντρο για όλα τα αρχεία και τα έγγραφα και προσαρμοσμένες ετικέτες για ομαδοποίηση και οργάνωση περιεχομένου.

Τέλος, όπως επισημαίνεται το brand Microsoft Office δεν θα… εξαφανιστεί. Η εταιρεία πρόκειται να συνεχίσει να προσφέρει συνδρομές για τα πακέτα εφαρμογών που προορίζονται για καταναλωτές και επιχειρήσεις μέσω των Office 2021 και Office LTSC.